Onze dochter is net 2 jaar geworden. We hebben geld gehad en leek me leuk om daarvan een staand schoolbord te kopen van 79cm maar twijfel of ze er niet te klein voor is... Iemand ervaring mee? Het gaat om deze: Klik hier Alvast bedankt!
Wij hebben een staand schoolbord gekocht voor de 2e verjaardag van onze dochter... Ze vindt het onwijs leuk, alleen krijgt ze wel 1 krijtje per keer, anders zijn meteen alle krijtjes stuk! Andere kant is whiteboard. Die stift krijgt ze pas wanneer ze een aantal jaren ouder is, anders zit De verwarming, het glas van het aquarium, de muren en de hele reutemeteut onder de stift! Ik zou dus zeggen, DOEN!!!
Oh dat ziet er erg leuk uit! Zal ze vast leuk vinden Wij hadden al sinds geboorte een muur met krijtverf behandeld. Toen ons meis 1,5 jaar was begon ze strepen te 'tekenen'.. met de dikste pret. Nu tekenen/kleuren we geregeld wat.. vinden ze echt leuk!
Je kan ook gewoon bestaande muur scholbord verven of pu coating (whitebord) We hebben grote muur 4m2 magneet en whitebord gecoat. Ben niet zo van krijtjes op houten vloer ... Mijn dochter tekent met whitebord shtiften va 6mnd toen ze kon staan. Nog nooit iets anders getekent) wel ben ik erbij maar stel ga ik op wc dan ze weet dat ze alleen op muur moet. Enkel is dus dat het van kleding moelijk afgaat maar wasbare shtiften kunnen ook prima op deze muur.. We gebruiken muur zelf voor onze agenda, afspraken, vergeet niet dingen etc.. ZO handig! Dus of je soort bord neemt of verf is erg leuk voor kind! Bekijk bijlage 472339
Ja hoor kan prima. Hier door ruimtegebrek boven op mdf (tegen de trap) schoolbordverf geverfd. Hebben ze zo een schoolbord. Hebben ze al jaren plezier van.
Even off-topic een tip. Whiteboard stift verwijder je makkelijk met melk. Dus even in de melk leggen voor het wassen als je het in de kleren krijgt Erg leuk deze muur.
Leuke muur piccolina. Wij hebben ook een schoolbord, ene kant krijt andere kant whitebord. Mijn dochtertje kleurt er vaker op en hier dus wel een s6. Ik zeg doen!
Toevallig op vakantie een klein schoolbordje gekocht, vond dl (net 2) erg leuk! (Krijtresten blijven op tafeltje, en anders verwacht ik ze met vochtig doekje wel vd houten vloer te kunnen vegen.) Dl maakte er trouwens ook al vrij snel een papje van met water, dat was minder leuk (afgekeken van buurtkinderen waarschijnlijk. Dat kan je dan smeren).
Bedankt voor al jullie reacties! Heb hem daarna besteld en vandaag is hij binnen gekomen! Vanavond even in elkaar zetten.