goede dag dames vandaag een clearbleu test gedaan resultaat zwanger 14 dagen na gonal-f en ovitrelle kan ik er van uit gaan dat het raak is durf nog geen gat in de lucht te springen voor de dames die zwanger zijn ik heb buik krampen hoort dat er bij spannend ? ps macca poeder schijnt te helpen heb ik geprobeerd na 5 jaar hoop ik op een wonder
Heb je 14 dagen na Ovitrelle getest? Dan zou ik er vanuit gaan dat het raak is!! Ik had 10 dagen na Ovitrelle een streepje die ging oplopen. Dus met 14 dagen moet het wel van een zwangerschap zijn!! Gefeliciteerd Krampen horen erbij hoor. Ik zat de eerste weken echt wel 40x per dag op het toilet om te kijken of ik niet toch ongesteld was geworden.
ooh wat spannend en bedankt voor de reactie ja 14 dagen erna was me aan geraden door iemand van het forum en die week er op negatiev ik dag ik ga niet kijken tranen in me ogen en toen ik keek zag ik daar 1 tot 2 weken zwanger KAN het niet geloven jij ook gefeliciteerd
Dat je dat vol kon houden Ik testte echt vanaf 7 dpo ofzo, om te kijken of het streepje van Ovitrelle af zou nemen en dan eventueel weer op zou lopen. Met 12 dagen na Ovitrelle had ik al echt een super duidelijke, dus ik denk dat jij het ziekenhuis kunt gaan bellen om te melden dat je een mooie test hebt en een afspraak wil maken voor een echo Dankjewel!
ja ik moet zeggen dat ik 7 dagen er na negtieve test had dus vandaag er tegen op zat ,,hoop dat ik nu echt op het blauwe/roze wolkje mag zitten ik heb ze gebeld heb pas 6 jullie een afspraak vakantie staat op de test dat ik 1a2 weken zwanger ben hoeveel weken krijg je kado ? staat dat ik 24 februari zal bevalllen klop dit ?
Als op je test staat dat je 1-2 weken zwanger bent, dan betekent dat dat je 3-4 weken zwanger bent. Deze testen gaan uit van de periode na je ovulatie. Je krijgt dan 2 weken cadeau. Ah joh, 6 juli is al zo!! Vind het nog best snel. Veel eerder heeft geen zin omdat ze dan toch nog niets zien.
leuk ... pff voel me saggo buik krampies iedergeval bedankt voor de reactie als ik u nog wat wil vragen dan doe ik dat via prive bericht mijn eerste (k)
Ik ben afgelopen dinsdag voor het eerst met Gonal-f begonnen. Maandag mijn eerste controle-echo. De Ovitrellespuit heb ik al, maar het is nog even afwachten wanneer die ingezet kan worden. Ik heb zelf geen cyclus (meer) door een te lage waarde van de oestrogenen. Niet dat ik hiermee bekend ben, ik heb zelfs op normale wijze een zoontje gekregen en die is inmiddels alweer 3. Daarna is het echter in de war geraakt. Ik heb gelukkig geen afwijkingen in de zin van Pcos oid, maar het is wel spannend. Gaat Gonal-f wat doen en wanneer? En raak ik daarna zwanger? Bij mijn eerste kindje ging het vanzelf en nu is het heel anders...