Avondurine meer HCG?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Focus, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Focus

Focus Lid

7 jun 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik ben na de bevalling van mijn zoontje (juli 2011) aan de pil gegaan. Nu heb de laatste tijd erg last van mijn darmen en ook een aantal keer buikgriep gehad. Afgelopen maandag rommelde mijn maag heel erg en ik kreeg een flashback naar mijn zwangerschap want dit had ik toen ook. Ook viel me op dat ik bepaalde dingen anders vond smaken. Ik heb die avond een testje gedaan en deze was tot mijn verbazing licht positief. Het was wel echt een heeeeeeel licht streepje hoor. Hieronder even een overzichtje van mijn testjes:

3-6 -> avond (licht positief)
    5-6 -> ochtend (licht positief, maar lichter dan die van 3-6)
    6-6 -> avond (licht positief, donkerder dan die van 3-6)
    7-6 -> ochtend (licht positief, gelijk aan 5-6)

Toevallig stond er 5-6 een afspraak bij mijn gyn gepland (deze stond al heel lang omdat ik info wilde over een spiraaltje) hij heeft (na mijn verhaal over de testjes) een echo gemaakt en kon nog niet veel zien, alleen verdikt baarmoederslijmvlies. Hij zei dat ik 10/11 juni nog een testje moest doen omdat een verdikt baarmoederslijmvlies wel duidt op een beginnende zwangerschap....Ik ben natuurlijk weer te ongeduldig dus ik heb gisteravond (6-6) en vanmorgen (7-6) ook testjes gedaan en tot mijn verbazing zie ik dat de avondurine positiever test dan de ochtendurine. De ochtendtestjes zijn echt tuurtestjes en die van de avond zie ik gewoon als ik ze op borst/middenrif hoogte hou zeg maar. Ik heb ook geprobeerd om foto's te maken maar deze worden te wazig of overbelicht, krijg ze er niet goed op. Het is toch raar dat de avondurine positiever test dan de ochtendurine?? Is er iemand die dit herkent?

Ik weet nu echt niet wat ik nou moet doen en CB digitaal is denk nog te vroeg nu....toch? Ik kan natuurlijk ook gewoon wachten tot volgende week maar het duurt zoooooo lang

Op internet lees ik verhalen over lichte testjes die steeds donkerder worden, die van mij worden ook donkerder maar alleen met avondurine....

Om gek van te worden, ik weet nu niet wat de uitkomst is, zwanger of niet....

Iemand een tip?

2. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    er zijn veel meer meiden die 's avonds beter testen dan 's ochtends....

ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt;)

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik test beter in de middag dan de ochtend.
    Heb je toevallig fotos van je testjes?

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Vraag me dat ook wel eens af, of je ´s avonds meer HCG aanmaakt ,omdat de meeste zwangerschapssymptomen in de namiddag/avond vaak de kop weer opsteken.

5. Focus

Focus Lid

7 jun 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb helaas geen goede fotootjes kunnen maken, met mijn telefoon lukt het niet goed, te wazig. Ik doe morgenavond een nieuwe test, eens kijken wat daar uitkomt en sowieso volgende week een digitale. Pffff zenuwslopend dit....

6. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik test het donkerste in de avond.

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier ook altijd eind van de middag duidelijker dan de ochtend waarom weet ik echt niet.

8. EllenZ

EllenZ Lid

20 feb 2011
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier nog iemand die in de middag/avond duidelijker test dan s'morgens.

9. Focus

Focus Lid

7 jun 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net toch weer getest :-$ en nu is ie opeens weer heeeeel licht. Snap er nu niets meer van....

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.950
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Welke merk test gebruik je ?

11. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik test te in de middag, avond duidelijk maar in de morgen ook wel hoor maar ik merkte wel dat die in de avond net wat donkerder was

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Grappig, ik schreef hier net ook iets over. Bij mij zijn mijn avondurinetesten altijd duidelijker dan mn ochtend testen. Dit was zo bij mijn dochter en elke keer als ik voor de grap testte met pregnyl. Het kan dus zeker wel. Ik heb het idee dat de testen bij mij het duidelijkst zijn aan het begin van de avond.

13. Focus

Focus Lid

7 jun 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dipsticks er staat een roze bloem op de voorkant, geen merk...

14. Focus

Focus Lid

7 jun 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het niet zo is dan... Ik heb vandaag niet meer getest, heb ze niet meer in huis. Ik denk dat ik maandag de dokter even bel, misschien bloed laten prikken. Weet iemand hoe een vroege miskraam zich uit. Verlaat het vruchtje gewoon je lichaam of komt er altijd een bloeding bij kijken?

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kun je misschien een foto plaatsen van je testen?
    Weet je nog waar je ze gekocht hebt?

Deel Deze Pagina