Yes ik! Weet niet zeker wanneer m'n NOD is( denk rond de 14e) maar 19 is een speciale dag dus dan test ik maar ook om teleurstellingen te verkomen dat ik de 14 toch geen NOD heb.
Ja echt lang... zitten er bij jullie ook allerlei "gevoeltjes" tussen de oren? Ik heb het idee dat ik vanalles voel gebeuren... Ook lichtelijk misselijk... maarja dat kan eigenlijk nog helemaal niet.
Niet echt. Daarom ben ik ook bang dat t niks wordt deze maand...ja ben af en toe misselijk maar dat ben ik wel vaker en last van mijn nek maar dat kan ook door spanning komen omdat ik het druk heb.
Ik heb nergens last van alleen me tepels heb net me ei gehad dan heb ik dat eigenlijk altijd. Succes Groetjes
Verschrikkelijk he? het enige wat we kunnen doen is afwachten.. wat doen jullie om je er toch een beetje vanaf te kunnen zetten.. sommige momenten neemt het me echt over.. ik zou best teleurgesteld zijn als het niet raak is.. Maarja.. die kans bestaat... en moet er rekening mee houden.. We gaan daarna heus wel weer verder proberen..maar ik denk dat een vrouw die graag zwanger wil worden..elke maand weer opnieuw zo in de spanning zit..
Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn en dat kan ook niet, ik ben druk bezig met mijn scriptie die ik maandag inlever. Aan de andere kant is dit eigenlijk de eerste echte maand dat mijn vriend en ik er echt serieus mee bezig zijn( in jan gestopt met pil) en ik vind het best spannend. Ik ben nog jong en zou het zo leuk vinden als het snel raak is Maar ik merk wel aan mezelf dat ik best angstig word van verhalen van meiden van mijn leeftijd en dat ik dan de neiging heb te gaan 'doemdenken'.
mag ik mij hier ook komen bijvoegen hier is het ook voor 19 juni en wat gaan die dagen heel erg traag . vind niet echt mijn pakje geduld
hahaha dat is nog het meest ironische... dit is nog maar onze eerste ronde.. maar ik ben bij mijn vorige zwangerschappen nooit zo bezig geweest met het zwanger worden.. Ik was bij mijn kids binnen 3 maanden zwanger, dus het kan snel gaan.. Ik zou het geweldig vinden als het meteen raak zou zijn.. we hebben iig wel redelijk goed geklust... 3, 4 & 5 juni waren de vruchtbare dagen.. op 4 juni had ik een soort slijmpropje verloren... daarna het bekende rekbare slijm.. de volgende dag werd het slijm minder.. en op 6 juni kreeg ik ongi pijn...dus ik hoop dat manlief goed gericht heeft. En jullie? hoelang zijn jullie nu bezig?
Hou oud ben je als ik vragen mag? en wat voor soort verhalen heb je gelezen of gehoord die je angstig maken?
Ik ben 23 maar heb al wel jaren een stabiele relatie en veel te veel ruimte in huis, dus een kindje is meer dan welkom. Ik ken gewoon genoeg meiden van rond mijn leeftijd die al vele miskramen gehad hebben en bijvoorbeeld al 2 jaar bezig zijn, dat maakt me dus soms wel angstig. Ook kom ik niet uit een familie met veel kinderen en heeft mijn moeder ook veel miskramen gehad. Dat is ook de reden dat ik zo vroeg begin maar da maakt het ook spannend allemaal.
Kan ik me helemaal voorstellen... Ik was zelf ook jong moeder.. Het heeft wel zijn voordelen. Dat merk ik nu vooral.. mijn kindjes zijn nu wat ouder.. En mijn oudste gaat volgend jaar alweer naar de middelbare school.. terwijl ik zelf net eindelijk afgestudeerd van school kom..hahaha... En die verhalen over miskramen... dat maakt elke vrouw angstig.. Ook ik houd het in mijn achterhoofd.. als ik de eerste 3 maanden maar voorbij ben..dan ben ik rustiger..Daar ben je dus niet de enige in.
Ik ben vorig jaar april gestopt met de pil en sinds 8 maanden actief bezig voor ons eerste kindje! Dus hopelijk mag net snel raak zijn. Succes met wachten dames.
Losse NOD topics zijn niet toegestaan. Kijk eens bij het NOD forum, daar zijn 2 speciale topics voor de maand juni: http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/438016-nod-1-t-m-15-juni-2013-a.html http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/439970-nod-lijst-16-tm-30-juni.html beheer.