hoi iedereen hier heerst de verveling en ik zou echt niet weten wat te doen. hebben jullie ideeen of is het bij jullie ook zo?
Als (als!) ik me zou vervelen en het regent, dan zou ik - een digitaal fotoboek gaan maken - een kast uitruimen, schoonmaken, opruimen en weer inrichten - een tijdschrift gaan lezen - spullen die al een hele tijd in de weg staan op marktplaats gaan zetten - gaan shoppen op internet
Ik ook haha! Was daarom ook heel blij toen ik 2 dagen terug een uitnodiging met foto mocht ontwerpen voor een iemand hier... Zijn er niet meer die hulp kunnen gebruiken
Hier geen verveling momenteel (gelukkig!). Maar als ik me verveel ga ik meestal gewoon laptoppen . Of met mn dochter knutselen, foto's in de albums plakken die zo'n 10 jaar geleden al in geplakt hadden moeten worden en dat soort dingen.
Gek genoeg verveel ik me bijna nooit... Ik kan 'niks-doen' de laatste jaren veel meer waarderen. Meestal rommel ik dan wat aan in huis, kijk een filmpje, loop een rondje stad... Het enige wat ik soms mis, is dat ik even met iemand af kan spreken. Mijn vrienden zijn allemaal druk met werk en ik zit hele dagen 'thuis'. Maar op zich kan ik me prima redden in mijn eentje zonder al-teveel-te-doen .
leuk een dochter,zie dat ze 4 maanden is,dan is ze vast toe aan nieuwe kleding. Lekker gaan shoppen bij de H&M dus Hier is het droog,weet niet hoe het bij jou is,anders lekker wandelen,een frisse neus is gezond! Je dochters kamer veranderen. Je eigen kamer veranderen. De woonkamer veranderen. je mag ook bij me komen schoonmaken of strijken! Langs een vriendin/ouders gaan? genoeg tips dus! maar ik verveel me ook hoor en heb ook nergens zin in!! dus heb ik een grote bak lego naar beneden gehaald en spelen de kids met lego en zit ik weeeeeer eens te laptoppen!
Tips genoeg lees ik al. Ik zit thuis maar voel me niet verveeld. Zoon op de bank met Peter Pan, ik met laptop erbij en mijn dochtertje slaapt lekker Dan ga ik zo de aardappels vast schillen en de was opvouwen. Alles op mijn gemakje
haha ja dat klopt wel dochtertje slaapt nu en even was het wel fijn kon ik beetje opruimen enz maar na een tijdje wordt het zappen hangen enz... wel wat saai en strijken haha ik en het strijkijzer zijn niet de beste vrienden dat merk ik vaak genoeg aan mijn man zijn hemden