Het is weer zover.. Vanavond start de avondvierdaagse. Hoop dat het dan iets droger is dan nu. Loop namelijk mee Nog meer die als begeleider meelopen?
Wij lopen ook! Zoon voor de 2e keer, dochter voor het eerst. Voor de zekerheid de drager maar mee haha. Ben benieuwd!
Wij hebben over 2 weken de avondvierdaagse en mijn man en ik lopen altijd mee met de kinderen. Gezellig!
Bij ons gaat het waarschijnlijk door bij gebrek aan overkoepelende organisatie. Ik doe altijd het stukje organisatie vanuit school.
Hier is het pas in Juni. Mijn kinderen zijn nog te jong, maar ik loop mee voor het Rode kruis als hulpverlener als er iets is.
Bij ons is het de 1e week van juni. Wij lopen niet mee, gaan wel kijken bij het binnen halen. Vanaf welke leeftijd lopen jullie kinderen mee? Ik vind mijn dochter nog te klein om mee te lopen, dat redt zij echt niet.
Vorig jaar was Emma 4. Toen heeft ze alleen de laatste avond gelopen. Nu is ze 5 en mag ze of 1 avond of 4. Ze wil perse 4, dus dat gaan we proberen Hier ook pas in juni.
Hier starten wel ook straks. Allebei de meiden lopen en mn man loopt 1 avond mee. Hopen dat het toch nog wat opklaard.
Hier is ze 6,5 en gaat nu voor de eerste keer lopen. Qua afstand had ze het best eerder gekund maar qua tijd redde ze dat niet...ze ligt altijd uiterlijk 7 uur in. Nu kan ze wel iets later
Hier ook vanavond. M'n oudste loopt voor t eerst 5,5. Maar zeer sportief en fanatiek! De jongste loopt ook mee bijna 4. Maar heb back up die haalt de jongste op als hij niet meer wil.
Hier ook vanavond. Zoon van 7 loopt voor de tweede meer mee. Dochtertje houdt het nog niet vol. Woensdag en donderdag loop ik zelf mee. Gelukkig is het hier nu net even droog.
Ze ligt hier ook meestal om 7 uur in bed zo moe als ze is na een gewone dag en dan ook nog gaan lopen red ze niet.