Dancevalley 2016

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Caithy, 8 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Voor het eerst sinds jaren ga ik weer eens naar Dancevalley, super zin in. Maar gelijk het volgende dilemma; wat moet ik aan?
    Waarschijnlijk mag ik ook backstage aaahhhh ;););););)

2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Jaloers!!! :)

Ik ga elk jaar maar nu vanwege mijn zwangerschap dus een jaartje niet. Mijn man gaat wel.

Maar de weersverwachtingen zijn goed dus of een kort broekje met all stars en shirtje. Maar het belangrijkste is dat jij je prettig voelt in wat je aan hebt. Dus alles kan.

Veel plezier daar en doe een dansje voor mij.

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hahahaha allstars stonden idd al klaar!

Natuurlijk doe ik een dansje voor je! :D
    (ook wel twee denk ik)

4. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    En naast dat dansje ook een drankje graag en waarschijnlijk meer dan 1 ;) haha!

Ik kijk nu al uit naar volgend jaar want dit festivalseizoen gaat geheel aan mij voorbij. :(

5. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hooguit maar 3 want tegen alcohol kan ik niet meer zo goed!:D

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Leuk!!
    Wij gaan weer naar ground zero, maar dat is s'nachts ( incl verblijf in de thermen Bussloo 😍 ).
    Daarom trek ik m'n Freddy Pants aan, m'n witte Adidas en een grijs topje. En een leren jasje neem ik mee.

Veel plezier.

7. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik vind de festivals overdag juist heerlijk want 's nachts trek ik niet meer :D:D;) maar Ground Zero is hardcore toch?

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja hardcore/Frenchcore.
    Wij bezoeken 2 festivals die overdag zijn, maar een outdoor feest in de nacht in de bossen is wel heel erg gaaf hoor.
    En wij houden het tot een uur of 5 vol, dan gaat het licht uit haha.

9. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ging 'vroeger' ook altijd naar hardcore feesten maar die laat ik nu aan mij voorbij gaan. Decibel vind ik trouwens wel top maar is niet alleen hard.

Op Dance Valley heb je ook voor de liefhebbers Hard Valley en dat blijft ook leuk.

Maar idd in de nacht in de bossen klinkt wel gaaf maar ik ben nu zo gewend om na een festival nog de hele nacht te kunnen slapen en niet de zon op te zien komen en dan naar bed te gaan. Te vaak meegemaakt, gaf altijd zo'n depri gevoel!! Hahaha

Deel Deze Pagina