Ik ben sinds dit weekend ook fan.. Was een marathon gister en vandaag. Gister voor het eerst gezien, geweldig!
Ik vind het ook leuk alleen op MTV echt té veel herhalingen. Ik vind Sadie trouwens bloedirritant..you're welcome..grrrrrr!
Ik heb het gister voor het eerst (de hele dag ) gezien. Ik lag beroerd, kotsmisselijk en moe in bed... dus tja dan maar tv kijken. Grappig dat er hier meer zijn die het kijken, eigenlijk is het natuurlijk een echte tienerserie, haha.. maar stiekem wel erg leuk! Komt het nu alleen elke zondagavond of ook nog doordeweeks? Oh en waar ken ik die Matty toch van?? Desperate Housewives ofzo?!
Heerlijke serie! Al is het maar om Mattt en de vader van Jenna!! Wel jammer dat als je 'Jenna' gaat Googlen (wilde weten wat ze nog meer doet), ze zo'n botox barbie blijkt te zijn.. Ik vond haar juist zo cool, zo simpel..
Wij hebben 1 1/2 seizoen gezien, daarna echt op zo'n pieptijd vergeten de helft gemist, en wat we dan in de marathon zagen waren juist afleveringen die we al kende... Moet het nodig weer oppakken