Haha nee dat is niet eens zo erg lijkt mij, heb wel vaker andere candidaten zien gaan en komen. Mijn meest awkward moment is te voet aan komen en overvallen worden door een stortbui...ik was letterlijk nat tot op mijn botten..... Geloof me dat gaat niet prettig zo een gesprek 😂 uiteindelijk afgewezen omdat ik geen rijbewijs had.....stond niet in de vereisten van de vacature!! Zelfs nog over gebeld 😖 of dat een probleem zou zijn....want dan was ik niet gekomen natuurlijk.
"Oh ja, zeer zeker! Die lijm ruikt zo heerlijk, ik gebruik het als parfum momenteel. Wilt u even ruiken?"
Klopt inderdaad. Werd meerdere keren gevraagd tijdens het gesprek. Ben dus daarom daar niet begonnen. Maar vond het zo vreemd bij een groot hotelbedrijf.
In een eeuw waar helaas toch nog veel vrouwen moeten stoppen van hun man. Zo'n vraag komt niet uit het niets.
Ik kwam letterlijk binnenvallen tijdens mijn eerste sollicitatiegesprek, struikelde over mijn nieuwe hakken en kwam vallend en struikelend de kamer binnen Ben overigens aangenomen.