Winterlaarzen maat 39. Vorige winter al gekocht, maar ze passen helaas niet. Kortom, nog helemaal nieuw! Doe een leuk bod en ik stuur ze op (verz.kosten 6,75) of je kunt ze komen halen (Hoorn of Amsterdam). Bekijk bijlage 273597 Bekijk bijlage 273598
Die zijn leuk! Hoe vallen ze rond de kuiten? Strak, wijd of normaal? Heb namelijk smalle kuiten en daarom staan veel laarzen mij niet mooi..
De binnenkant is 33 cm op 30 cm hoogte (vanaf de binnenkant van je voet omhoog). Je kunt dan je kuit meten om te kijken of hij heel wijdt valt. De stof is redelijk stevig, dus hij zakt wel n beetje denk ik maar niet heel veel.
upp! ze mogen echt voor weinig weg hoor! vind het veel leuker dat iemand er nog iets aan heeft dan dat ik eraan verdien... anders doe ik ze naar het goede doel...
Hoeveel wil je ervoor hebben? Ik heb erg brede kuiten, dus ik twijfel.... Zijn ze een beetje rekbaar?
loesje, ik heb net nadja gepbt (ben niet zo vaak meer hier te vinden)... als zij geen interesse meer heeft zal ik je pb-en. ik heb het een keer opgemeten hoe breed de bovenkant is (staat op blz 1), ze zijn niet echt rekbaar nee.