Lichte paniek ivm kledij

Discussion in 'De babyuitzet' started by 636, Jan 6, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 636

636 Actief lid

Jul 7, 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Nu alles plots super snel lijkt te gaan, begin ik lichtjes te panikeren over kledij voor onze bink die 8 maart verwacht wordt.

Ik krijg maar geen vat op het hoeveel en vooral van welke maat! Hoeveel rompers bv.? En hoeveel dan met lange mouwen of korte mouwen? Allemaal wit of ook enkele donkere? Hoeveel broekjes/shirtjes/truitjes/pakjes/sokjes/jasjes...???

Helllllppppp!!!!! Ik schiet er helemaal van in de stress! :$

2. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

Aug 16, 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Uitzet lijst - Baby

Hier staat een uitgebreide uitzetlijst, misschien heb je daar wat aan?

3. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Adem in... Adem uit... Relax! ;)
    Als je in maat 50 en 56 een paar setjes hebt en wellicht al wat in 62 kom je al een heel eind.
    Van die maten gewoon een stuk of 5 broekjes en truitjes, rompertjes misschien iets meer.. Ik vond zelf wit en licht grijs effen het mooist, makkelijk combineren, maar er is zoveel moois ;)
    En je krijgt dalijk vast ook nog heel veel kleertjes! Ik kreeg altijd het meest in 62.
    Wat een jasje betreft; een gevoerd zacht vestje is vaak handiger aantrekken. En ze liggen dan vaak ook nog onder een dekentje in de wagen.
    Succes met shoppen en wat je straks tekort komt is zo bij gekocht toch?!

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Relax meid. Ik heb zelf minimaal aangeschaft, van 50 en 56 maar 2 pakjes. Ik had werkelijk geen idee waar onze dochter in zou passen. en ik had geen zin om met een hele kast vol kleding te zitten die ze niet zou passen, of gewoon hopeloos te groot zou zijn. Achteraf maar goed, want ze verzoop in een maatje 50 al ;) Ik had wel rompertjes maat 50 een stuk of 5 en 56 ook zoiets.

Manlief is de eerste week zeker iedere dag naar de stad geweest, de meisjes van de Prenatal hebben hem echt heel erg geholpen met de lijstjes waarmee hij door mij EN de kraamverzorgster op pad werd gestuurd :D

Share This Page