Jaaaaaa eindelijk na 41+3 weken zwangerschap is op 10 aug. om 00.45 uur onze zoontje en broertje Kai geboren. 53 cm groot en 3650 gram zwaar. Net als zijn grote broer lekker thuis in hetzelfde bed! Alleen ging deze bevalling een heel stuk sneller. Om 21.00 herkende ik echte weeen, om 23.30 uur is de verloskundige voor het eerst gekomen, om 00.20 zijn mijn vliezen gebroken, om 00.35 kreeg ik persdrang en 10 minuten later, om 00.45 uur werd hij al geboren!! Ging echt superrrrrr snel! Het was weer een hele mooie ingrijpende en toch wel heftige ervaring, maar wat is het toch allemaal dubbel en dwars waard geweest! We genieten enorm, alles gaat goed!! liefs Makkie
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Kai. Geniet ervan! Wat een supermooie naam trouwens! (Ik krijg m er hier niet doorheen )
Gefeliciteerd met de geboorte van je tweede kindje! Was erg benieuwd naar de naam (heb weleens gelezen dat je Seth van The OC had, ik was ook helemaal weg van dat karakter ). Ik vind het een supermooie naam en helemaal leuk klinken zo samen. Ook heerlijk dat je weer in je eigen bed bent bevallen! Daar teken ik ook weer voor. Genietze!
Wat lekker dat het zo snel is gegaan! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Dat wordt genieten!! ^_^