heej dames! ik heb vorige week naar de tv kantine gekeken, vanavond weer vond het vorige week echt grappig, en ze doen het ook goed na ali b vond ik heel goed gespeeld en marc marie! toen die weerman kwam (weet zijn naam niet meer), kon je me echt opvegen haha kijken jullie dit ook? en zo ja, wat vinden jullie ervan?
Ik vind het ook heel leuk! De ene beter dan de andere natuurlijk, maargoed Ik vind ook Ali B en Marc-Marie goed, en Marc Forno vond ik ook lachen! Leuk TV-avondje op vrijdag naast X-factor
Ik heb het nog niet gezien maar ik vind Carlo altijd zo leuk de typetjes nadoen. Vooral toen de veerkampjes, toen hij Nel speelde, geweldig
Ik vond het wel leuk in de categorie languitopdebank*drankjeerbij*domtvkijken. Heerlijk dus. Het programma zelf vond ik wat druk, door de vele typetjes, dat had wel wat minder gemogen. Maar dit soort humor hou ik dus wel van in bovengenoemde categorie
Geweldig kan niet wachten tot vanaaf. Ik vind Carlo alleen wel altijd beter dan Irene met typetjes. Ik vind hem ook zo goed als ie Horatio na doet van CSI Miami geweldig gewoon!
Ik vond het heel leuk. Vooral Carlo vond ik het erg goed doen. Heb krom van het lachen gelegen. Vond alleen vorige week dat stukje dat carlo deed van Jos Brink vanuit de hemel een beetje te ver gaan. Maar dat is mijn mening.
Ik vind het echt geweldig en dan echt de typetjes Marc Marie, Joop braakhekke en Marc Forno En Kim Holland hiihiihhihihi door Irene @morgaine & Aaliyah86 Ja die speelt hij zeker erg goed
Ik heb gisteren een klein stukje gezien, maar ik vind die Carlo zoooo verschrikkelijk, ik kan er echt niet lang naar kijken.
ik vond het dit keer beter dan de vorige keer, maar vond hun eerdere werk beter, in die tijd met die visagist (marie) die hij nadeed, toen vond ik ze beter. en vond die met jos brink juist geweldig, carlo zou naar mijn mening nooit jos brink in de zeik nemen, hij was een groot fan van hem. (komt ook omdat jos een keer in de show van char op "bezoek" kwam, vandaar dit zo denk ik)
Ik vind er echt niks aan. Ik vond Carlo en Irene heel leuk in hun telekids tijd, maar daarna niet meer.
ik vond hem gister ietsje minder dan vorige week, maar wel leuk! ik vind alleen het te ver gaan dat hij jos brink na doet..
Heb gisteren een stukje gezien, wel grappig. Maar niet iets wat ik perse wil zien.... T stukje over Jos Brink, tja, ik vind het wel kunnen. ALs ie Elvis, Sinatra of een ander overleden bekend persoon, dan is t grappig. Maar zodra het nederlanders zijn, dan vinden mensen het niet kunnen...ik snap dat verschil eigenlijk nooit? Kan aan mij liggen haha
Haak ff snel in hoor. Ik heb het nu ook 2 keer gezien, vind het best wel leuk. Dat hij op het einde Jos Brink doet vinden veel mensen te ver gaan. Ik zat bij de kapper zaterdag en ja, dan lees je roddelblaadjes... what else 2 do? Hihi! Daar stond een stukje in over Carlo Boszhard dat hij toestemming had gevraagd aan die vriend van Jos Brink, en die stemde er mee in. Dacht wil jullie dit even laten weten. Xx
Carlo had al op tv gezegd dat hij toestemming had gekregen van die vriend en ik vind het juist mooi dat hij dat doet! Jos Brink vond het zelf ook helemaal geweldig hoe Carlo hem na deed. Ik vond het afgelopen keer alleen wel minder grappig, het enige echt grappige vond ik die Gaston hahaha
Ik vind carlo en Irene zowieso grappig met die karakters .. ik kan niet wachten tot zaterdag dan gaan ze Joran vd sloot nadoen en Horatio van CSI Miami
Jos Brink heeft ie eerst gevraagd aan de familie en vriend van Jos, en hun vonden het prima. Jos was een goede vriend van Carlo en kon er zelf ook om lachen.