de TV-kantine

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Moesje1, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

heej dames!

ik heb vorige week naar de tv kantine gekeken, vanavond weer :D

vond het vorige week echt grappig, en ze doen het ook goed na :D

ali b vond ik heel goed gespeeld en marc marie!

toen die weerman kwam (weet zijn naam niet meer), kon je me echt opvegen :D haha

kijken jullie dit ook? en zo ja, wat vinden jullie ervan? :D

2. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik vind het ook heel leuk! De ene beter dan de andere natuurlijk, maargoed :) Ik vind ook Ali B en Marc-Marie goed, en Marc Forno vond ik ook lachen! Leuk TV-avondje op vrijdag naast X-factor :D

3. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb het nog niet gezien maar ik vind Carlo altijd zo leuk de typetjes nadoen. Vooral toen de veerkampjes, toen hij Nel speelde, geweldig :)

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik vond het wel leuk in de categorie languitopdebank*drankjeerbij*domtvkijken. Heerlijk dus. Het programma zelf vond ik wat druk, door de vele typetjes, dat had wel wat minder gemogen. Maar dit soort humor hou ik dus wel van in bovengenoemde categorie ;)

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Geweldig kan niet wachten tot vanaaf. Ik vind Carlo alleen wel altijd beter dan Irene met typetjes. Ik vind hem ook zo goed als ie Horatio na doet van CSI Miami geweldig gewoon!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik vond het heel leuk. Vooral Carlo vond ik het erg goed doen. Heb krom van het lachen gelegen.

Vond alleen vorige week dat stukje dat carlo deed van Jos Brink vanuit de hemel een beetje te ver gaan. Maar dat is mijn mening.

7. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Ik vind t verschrikkelijk, vooral die Irene daar erger ik me rot aan. Ik zap meteen door.

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik vind het echt geweldig
    en dan echt de typetjes Marc Marie, Joop braakhekke en Marc Forno
    En Kim Holland hiihiihhihihi door Irene :)

@morgaine & Aaliyah86
    Ja die speelt hij zeker erg goed :) :)

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hmmm niet mijn ding, sorry. Ik vind het te lang duren en te druk.

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    In één woord GEWELDIG!
    Vond dat Irene Conny van breukhoven (ofzoiets?) gigantisch goed deed gisteren :)

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb gisteren een klein stukje gezien, maar ik vind die Carlo zoooo verschrikkelijk, ik kan er echt niet lang naar kijken.

12. sim

sim Niet meer actief

ik vond het dit keer beter dan de vorige keer, maar vond hun eerdere werk beter, in die tijd met die visagist (marie) die hij nadeed, toen vond ik ze beter. en vond die met jos brink juist geweldig, carlo zou naar mijn mening nooit jos brink in de zeik nemen, hij was een groot fan van hem.
    (komt ook omdat jos een keer in de show van char op "bezoek" kwam, vandaar dit zo denk ik)

13. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik vind er echt niks aan. Ik vond Carlo en Irene heel leuk in hun telekids tijd, maar daarna niet meer.

14. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik vond hem gister ietsje minder dan vorige week, maar wel leuk!

ik vind alleen het te ver gaan dat hij jos brink na doet..

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb gisteren een stukje gezien, wel grappig.
    Maar niet iets wat ik perse wil zien....

T stukje over Jos Brink, tja, ik vind het wel kunnen.
    ALs ie Elvis, Sinatra of een ander overleden bekend persoon, dan is t grappig. Maar zodra het nederlanders zijn, dan vinden mensen het niet kunnen...ik snap dat verschil eigenlijk nooit?
    Kan aan mij liggen haha

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Haak ff snel in hoor. Ik heb het nu ook 2 keer gezien, vind het best wel leuk. Dat hij op het einde Jos Brink doet vinden veel mensen te ver gaan.

Ik zat bij de kapper zaterdag en ja, dan lees je roddelblaadjes... what else 2 do? Hihi! Daar stond een stukje in over Carlo Boszhard dat hij toestemming had gevraagd aan die vriend van Jos Brink, en die stemde er mee in. Dacht wil jullie dit even laten weten.

Xx

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik denk dat Carlo het juist doet uit eerbetoon hij was zeker een grote fan van Jos.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Carlo had al op tv gezegd dat hij toestemming had gekregen van die vriend en ik vind het juist mooi dat hij dat doet! Jos Brink vond het zelf ook helemaal geweldig hoe Carlo hem na deed.
    Ik vond het afgelopen keer alleen wel minder grappig, het enige echt grappige vond ik die Gaston hahaha

19. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik vind carlo en Irene zowieso grappig met die karakters .. ik kan niet wachten tot zaterdag dan gaan ze Joran vd sloot nadoen en Horatio van CSI Miami :D :)

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jos Brink heeft ie eerst gevraagd aan de familie en vriend van Jos, en hun vonden het prima.

Jos was een goede vriend van Carlo en kon er zelf ook om lachen.

Deel Deze Pagina