Vrouwenarts maakt stiekem 35.000 intieme foto's van patiënten

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jel, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Een gynaecologe in Duitsland heeft voor flink wat opschudding gezorgd onder haar patiënten.

De 56-jarige vrouwenarts in Schifferstadt wist jaren lang stiekem intieme foto's te maken van haar patiënten. Het gaat in totaal om 35.000 foto's van 3000 vrouwen. De zaak kwam aan het ligt, toen assistentes van de arts achter de stiekeme fotopraktijken kwamen en naar de politie stapten. Inmiddels hebben 700 vrouwen een aanklacht tegen de arts ingediend, zo meldden Duitse media.

Vrouwenarts maakt stiekem 35.000 intieme foto's van patiënten [Blik op Nieuws.nl - Binnenland]

---------------------------------------------------------

Nou leuke gynaecoloog. :$ Een vrouwelijke ook nog. Ik verwachtte eerlijk gezegd meer zoiets van een mannelijke. Het zal je gyn maar zijn.
    Er staat trouwens een spelfout in de tekst. Er staat "de zaak kwam aan het LIGT"

2. Jel

Jel Niet meer actief

Hmmm... vreemd! In heel veel andere nieuwsberichten lees ik dat het om een 58-jarige man gaat.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nou lekker dan zeg.
    Ben benieuwd hoe het nu echt zit of het een man of een vrouw is?
    Maar hoe dan ook is het echt te erg voor woorden, hopelijk heb ik niet zo'n arts!

4. Nou ik hoop dat 1 van mijn gyn's dat nooit heeft gedaan, brr wat een figuur.. :$ waarom zou je dat doen? Zou hij een hele collectie hebben van jong tot oud gerangschikt ofzo?? *rillingen*

5. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    1 woord: Ieuwwww :$

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ligt... toepasselijk, bij een Gynaecoloog.

Maar schandalig ja...

7. Jel

Jel Niet meer actief

Haha :D :D Dat is waar.

Door jouw opmerking moet ik ineens denken aan het liedje wat uit de radioluidspreker galmde toen ik voor de eerste keer in de wachtkamer bij de gynaecoloog zat: "In de blote kont" van Mooi Wark. :D

Meer mensen begonnen al te lachen in de wachtkamer hoe toepasselijk dat was. :D

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Nou lekker dan, 't zal je gyn maar zijn!

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Het zal je gyn maar zijn inderdaad!!

Maare, in dit artikel staat ook nergens dat 't om een vrouw gaat toch? Er staat alleen vrouwenarts, maar volgens mij is dat gewoon een ander woord voor gynaecoloog ;).

Edit: laat maar, ik zie 't al: van haar patiënten. Sorry, te snel gelezen ;).

10. Whahahah :D:D:D:D

11. adi

adi Niet meer actief

wat moet je ermee??? Al die blote 'dozen' in die rare houding...

Deel Deze Pagina