Ik ben op zoek naar een truitje met daarop de tekst: "mij wacht een bijzondere klus, want ik word grote zus". Dat kunnen we onze kleine meid aandoen als we het gaan vertellen bij de opa's en oma's. Wie weet waar je dit kunt kopen?
hmm by simplycolors online bestellen? die hebben leuke kindershirts in vrolijke kleurtjes die je met een eigen tekst kan laten bedrukken
hmm lastig :/ zag op de 9maandenbeurs ngo wat winkels die dat doen maar moet even nadenken wat de url ook alweer was...
Je kan ook transferpapier kopen voor de printer. Dan kan je zelf een afbeelding printen (in spiegelbeeld) en op een tshirt (oid) strijken.. Heb ik ook gedaan.. een T-shirt gemaakt met Baby Inside... Alleen in mijn geval hadden mijn collega's het allemaal niet door... iedereen verbaaste zich dat ik zo'n licht gekleurd iets aan had, dat ik korte mouwen had, maar niemand die de tekst las en het doordrong... Ik moest echt bij de lunch beschuit met muisjes eten om de hint duidelijk te maken. Maar het is wel leuk om zelf te maken!
Idd zelf transferpapier halen, dan kun je precies de tekst op het truitje strijken die jij wilt! Gaat perfect!
Hi, hier kun je ze kant en klaar bestellen bij "speciale gelegenheden" en dan "zwanger". Succes! http://www.funprints.nl/index.php?optio ... 0&Itemid=1 Groetjes Cindy