Ik lees en hoor overal dat je baby dingen niet met wasverzachter mag wassen en je azijn kan gebruiken ipv wasverzachter. Nu had ik een paar vraagjes want ik ben soms het spoor een beetje bijster. Ik heb deze azijn (zie foto Is die goed of moet ik een andere azijn kopen? Tot wanneer moet je azijn ipv wasverzachter gebruiken? Want vind het toch wel fijn als we straks gewoon met m'n eigen was kan mee wassen. Wie heeft voor mij het antwoord?! Alvast bedankt!
Ik heb ook wasverzachter gebruikt de hypo allergeen van robijn (witte) Dit wel alleen met de kleertjes maar niet met hydrofielluiers, hoeslakens etc.
Ik gebruik ook azijn bij mijn normale was. Schijnt goed te zijn voor de kleur en de wasmachine en lekker goedkoop. Laatst op tv gezien. Deze is volgens mij goed hoor!
Ik ben helemaal eigenwijs geweest en heb meteen alles met mijn eigen wasmiddelen gewassen! Ik gebruik altijd Robijn Morgen fris, de blauwe!
Ik gebruik ook gewoon natuurazijn, deze lijkt me prima En hoe lang? Ik gebruik het sinds een tijd voor alle was. Goedkoop, goed voor de was én goed voor de machine. Wat wil een mens nog meer?
Ik gebruik het tegenwoordig voor alle was....hartstikke goed! Mijn meisjes hebben eczeem en van alle wasverzachter kregen ze wel last...nu niet meer, dus zeker goed voor babyhuidjes!
In principe werkt schoonmaak-azijn wel iets beter, omdat er meer azijnzuur in zit... maar dit is ook prima hoor
Ik heb idd schoonmaak azijn. Groene fles bij Appie. Stop het bij donkere en gekleurde was ivm kleur behoud. Heb een droger, dus voor zachte was ip niet nodig.
En hoeveel gebruik je dan en waar giet je het? Waar je normaal de wasverzachter in doet of het wasmiddel?
Ik gebruik ook regelmatig schoonmaakazijn in de wasmachine, in het vakje van de wasverzachter doen. Ik gebruik het ook weleens om mijn wasmachine mee te ontkalken, handdoek erin, op 90 graden en schoonmaakazijn erbij. Azijn neutraliseert de lucht, dus op een gegeven moment gaat de zure lucht weer weg
Ik dacht altijd juist natuurazijn i.v.m. toevoegingen aan schoonmaakazijn. Maar het was pas op de rekenkamer. 1/3 deel wasmiddel 2/3 deel azijn. Dan schijnt je wasmiddel ook veel beter te werken. Ik gebruik het al heel lang en het stinkt niet.