hey allemaal ik werd net wakker en ik doe heeeel af en toe een borstonderzoekje bij mezelf, mijn moeder heeft borstkanker gehad dus soms ben ik er best wel bang voor. maar toen ik dus aan me linkerborst voelde,voelde ik aan de zijkant een bobbel die ik ook min of meer kan bewegen zeg maar. ik heb nu ook pijnlijke borsten maar dat heeft te maken met dat ik me ei heb gehad(heb ik meestal) ik ben zo bang dat t iets ernstigs is! ik las net ook op internet dat het te maken kan hebben met je cyclus, weet iemand hier wat meer over? ik ga sowieso de ha wel even bellen voor een afspraak, groetjes een bezorgde mounia
zou het altijd even na laten kijken.. Maar hoeft niks te betekenen kan ook weer weg trekken en volgens mij zeggen ze meestal dat als je het heen en weer kan bewegen het geen kwaad kan dacht ik... Maar gewoon even naar huisarts gaan meid!
Heb ik ook gehad en dat bobbeltje komt af en toe terug en trekt dan weer weg. ben bij de huisarts geweest en die wilde voor de zekerheid even een echo laten maken. Daaruit bleek dat ik een verdikte/ontstoken melkklier had. Gebeurt wel vaker en is niets ernstigs. Gelukkig geldt dat voor de meeste bobbeltjes, maar dan moet je het wel even laten onderzoeken. Goed dat je dus de ha hebt gebeld! Ik hoop dat het vals alarm is.
dank jullie wel voor jullie geruststellende reacties, ik ga volgende week naar de ha,ik hoop dat t niets ernstigs is. ik laat het nog wel weten liefs mounia
ik moet vrijdag naar het ziekenhuis voor een mammografie,en ow wat ben ik zenuwachtig! de HA denkt dat het niks is,maar het kan natuurlijk wel..
oh meid heel veel sterkte toegewenst dat is altijd spannend maar ik hoop voor je dat het meevalt en dat het niets kwaadaaardigs is.....
nou ik kom net van het ziekenhuis,ze hebben een echo gemaakt en ze zagen dus een cyste. maar ze zagen er ook iets achter(of omheen) en heb toen ook een punctie gehad. ik ben nu nog steeds ontzettend bang! wie heeft dit ook gehad? volgende week vrijdag krijg ik pas de uitslag,pfff wat ben ik bang!
Meis, wat spannend voor je! Weet hoe het is. Ben zelf draagster van het BRCA-1 gen en was daardoor extra gespannen toen er een knobbeltje op de MRI werd gezien. Daarna een echo en een punctie, en de spanning van het wachten op de uitslag was echt verschrikkelijk! Bij mij was het gelukkig een fibro-adenoom, dus niets aan de hand. Sterkte tijdens de spannende periode, en zal voor je duimen dat alles goed blijkt te zijn! Liefs Sara
nou ik heb de uitslag eindelijk! en er is gelukkig niks aan de hand! ik moet wel over 3 maanden terugkomen om te kijken of tie is gegroeid,en zo ja dan kan ik hem eruit halen,maar dat wil ik sowieso doen. @sara gelukkig was er niks aan de hand! wij zijn ook getest voor dat gen,ik heb het gelukkig niet,maar dat neemt mijn angst op borstkanker niet weg...(wel een beetje natuurlijk,maar je snapt t wel )