Wie ook in de wachtkamer"""

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo allemaal

    Dacht open nu zelf ook maar eens een topic over het wachten op dat kleine wondertje ......
    Elke maand weer al die fases die je door moet
    Elke maand weer die spanning die door je lichaam giert in afwachting van wel of niet positief


    de fases zijn .....
    :ei...fase
    :bevruchting fase
    :innestelling fase
    :test fase

    En dat elke maand opnieuw en ok iedereen heeft zijn/haar eigen mening hoe je ermee omgaat maar soms ben je het weleens beu en zit je lekker in je vel en wil je ook eens positieve test in handen hebben Tuurlijk is het niet altijd even gemakkelijk om ermee om te gaan of positief te blijven inzien dat ooit ook dat kleine wondertje in je buik zal zitten de vraag reist alleen **WANNEER** en dat is juist hetgene wat we niet zelf in de hand hebben dat is speling van moeder de natuur

    vandaar dit topic zodat je even lekker van je af kan tikken wat je kwijt wilt zonder dat je allerlei meningen naar je hoofd krijgt geslingerd in de zin van

    1: niet teveel mee bezig zijn (makkelijk als je alles bij moet houden )

    2: niet klussen op commando (makkelijk als je je leeftijd niet mee hebt )

    3:probeer rustig zonder stress te genieten van alles en iedereen (makkelijk als je elke maand weer die fases door moet of tegenslagen te verwerken krijgt )


    Dus wie even lekker weg wil tikken er is altijd een luisterd oor of beter gezegd er zijn ogen die met je meelezen en je zullen steunen ...ikzelf zit weer in de afwacht fase 1 juli mijn NOD weet nu al dat het dee ronde niks is geworden omdat ik goed ziek ben geweest en dus maar 1x geklust hebben en weet geeneens of het wel in de vruchtbare periode was


    zie graag jullie verhalen hier komen

    knuffels en liefs kaley
     
  2. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey kaley,

    Aller eerst wil ik je natuurlijk suc6 wensen (ook voor alle andere dames!) met het wachten...

    Het is inderdaad allemaal makkelijk gezegd, die dingen zoals: niet te veel mee bezig zijn enz. Tuurlijk ben je er elke keer toch mee bezig.

    Wat ik je ook nog wil zeggen: Lieverd, 1 x klussen kan echt genoeg zijn, wij hebben in de maand dat het raak was ook maar 1 keer geklust i.v.m. verhuizing. En zie het resultaat...

    Dikke kus Joyce
     
  3. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    Yep....de maand bestaat tegenwoordig uit 3 delen: 1 week ongi, 1 week klussen, en dan weer 2 hele lange weken wachten :-k ....... Alhoewel het deze maand wat minder lang lijkt. Ik weet net als jij dat het deze maand toch niets geworden is :(

    Succes!

    Gr. Joyce
     
  4. Niet meer actief

    hallo jullie

    ach we zien het wel zit vandaag op dg 27 met een cyclus steeds van 28 dg .........

    ik mag het weekend weer lekker naar buiten gelukkig na ander halve week op bed door gebracht te hebben door die nierbekontsteking

    dus ga volop genieten

    su6 joyce met wachten

    liefs kaley
     
  5. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Op welke dag van de cyclus zou je ongeveer een innesteling kunnen hebben dan?
     
  6. Niet meer actief

    hai cynthia

    een innesteling vind 5 a 10 dg na je eisprong plaats op welke dag is nooit vast te stellen omdat het bij iedereen verschillend is


    liefs kaley
     
  7. Niet meer actief

    Hoi Kaley

    Vind het super dat je dit bedacht hebt.
    Handig als het weer eens is mislukt, kun je het lekker van je af typen zonder overal commentaar op te krijgen... echt een goed idee

    Meiden, allemaal veel succes gewenst.
    Ik zal voor jullie duimen
     
  8. Roosje76

    Roosje76 Actief lid

    30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Ook ik mag mij verheugen op de wachtbank, mijn nod is op 6 juli. Ik voel alleen niks, behalve pijnlijke borsten, die ik dus altijd heb in de week voor ik weer ongesteld moet worden :( Hoe kom je die wachttijd door. Na een hele verdrietige ervaring waarbij ik zeker wist dat ik zwanger was (zo'n 3 rondes geleden) probeer ik me echt wel af te sluiten van te veel hoop. Ik ben ondertussen ook al naar de huisarts geweest voor een gesprek hierover, omdat die ene keer me emotioneel diep heeft geraakt. Een heel weekend huilen, afgewisseld met bijna woede aanvallen (in mijn hoofd vooral op de gelukkigen die zwanger zijn, vooral beste vriendinnen...niet netjes) Dat wil ik dus niet meer!

    Moet zeggen dat het nu wel beter gaat. Ik probeer de liefde voor mijn kindje-to-be wat te richten op mijn twee stiefkindjes. Voelt nooit als eigen natuurlijk, maar ik heb zoveel liefde te geven :cry:
     
  9. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Het is inderdaad best vervelend als je keer op keer een negatieve test in handen hebt :cry: Gebruik je ovulatietesten?
    Ze zeggen dat je voor je eisprong best om de 2 dagen klust ipv elke dag om de kwaliteit van het zaad te behouden... Maar het is uiteraard ook een kwestie van geluk.
    Wij wachten ook met volle hoop op de volgende ronde, na een miskraam van vorige maand... Helaas gaan de dagen traag als je gefocust bent op een zwangerschap.
    Veel succes iig!
     
  10. Niet meer actief

    Goedemorgen meiden

    Zoals jullie kunnen zien ben ik gisteren ongi geworden dus op naar de volgende ronde

    Ja het beste is om 3 x in de week sex te hebben zei' mijn gyn de kansen worden kleiner als je 1x per week sex hebt zeggen ze maar hoeft niet waar te zijn .......want 1x kan al voldoende zijn

    zwanger worden is nog steeds een groot wonder en elke maand weer ongi worden of nega test in handen maakt je soms erg verdrietig zijn je hormonen die ook meespelen ....maar ook je wilt zo graag je bent er mee bezig en dan is het ff weg slikken als je dan toch weer ongi word ..........

    en alle middeltjes om snel zwanger te worden en trucjes werken echt niet zijn fabeltjes ....het enige wat waar is ..is nog steeds dat het ei doet wat ie wil je lichaam bepaalt wanneer het zwanger wil worden

    je word pas zwanger als er een zieltje voor je klaar staat en je lichaam er klaar voor is om het zieltje te dragen

    dat is een spreekwoord wat waar is


    en verdrietig zijn mag af en toe ...blij zijn mag ook beetje depri worden is ook weleens lekker .....

    su6 iedereen en dank je voor het schrijven hier zo kunnen wel lekker van ons afschrijven en krijgen begrip


    liefs kaley
     
  11. richmomo

    richmomo Actief lid

    22 jul 2006
    125
    0
    0
    ik moet donderdag samen met man lief naar de gyn voor een intake en de uitslagen van de zwemmers en mijn bloed ik ben afgelopen dinsdag eindelijk weer ongi geworden 2 feb was de laatste keer en ik maakte mij zorgen dat ik maar niet ongi werd en ja als je een postive test hebt is het mooi natuurlijk maar elke test bleef negatief.

    en waar ik mij ook nog zorgen om maak is dat mijn ongi niet normaal helder rood is maar elke keer maar bruin bloed. en ook maar 3 a 4 dagen en dan is het weer klaar. zal mijn ongi(vanbinnen) dan eerder zijn dat het bloed later mijn lichaam verlaat als dat zo is dan is mijn hele cycles oko anders zo als ik nu denk zijn ermijden die ervaring hebben met het zelfde of mijkunnen helpen
     
  12. Niet meer actief

    richmomo

    ik wens je donderdag heel veel su6 .......

    wie weet ben je nog aan het ontpillen...weet niet of je aan de pil was ....
    en door allerlei factoren kan je huishouding in de war zijn ....niets is zo veranderlijk als een vrouwelijk lichaam met gierende hormonen

    wacht rustig af wat de gyn donderdag gaat zeggen
    en wie weet valt het allemaal reuze mee maar nerveus ben je zowie zo

    liefs kaley
     
  13. richmomo

    richmomo Actief lid

    22 jul 2006
    125
    0
    0
    ik ben nu ne een jaar en een maand van de pil af lijkt mij sterk als het daar vn komen ik ben zo bang dat ik van de gyn moet afvallen wat mij nu erg zwaar af gaat
     
  14. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi!
    ik zit ook op de wachtbank en die duurt nog zooo lang! :rolleyes: :)
     
  15. Niet meer actief

    Hey meiden,
    Zit ook op de wachtbank.
    Vandaag is mijn nod.
    Heb verders geen klachtjes du ga jullie ook snel weer verlaten denk ik ;)
     
  16. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ook mijn NOD dag is 6 juli, precies op mijn verjaardag. Zou een leuk kadootje zijn als ik zwanger ben. Maar ik heb zo'n opgeblazen gevoel dat het me waarschijnlijker lijkt dat ik eerder ongesteld ga worden. Maar ik mag niet klagen, ik zit pas in ronde 2. Ik ervaar de fases in de maand ook heel duidelijk. Misschien is dat minder als je jonger bent en geen ovulatie testen gebruikt. Maar hoe oud je ook bent, als je het graag wilt, duurt wachten altijd te lang. Ik lig ook helemaal in een deuk om mezelf: zo anti kind als dat ik was en nu denk ik bij alles 'hoe zou ik het doen met de baby nu?' . Ik kijk al naar positie kleding op internet, koop baby bladen, vraag me af welke spullen je allemaal moet kopen en ik ben al op de hoogte hoe lang zwangerschaps verlof is. Voor mij heel vreemd gedrag...
    En ik ervaar mijn lichaam heel anders. Ben heel erg bezig met wat ik voel in mijn buik. Ik voel hele andere dingen dan toen ik op de pil stond. Ik voel echt dat mijn lichaam werkt nu. Veel last van mijn buik bijvoorbeeld, wat ik anders nooit had. Vind ik ook heel grappig om te merken dat mijn vertrouwde lichaam nu heel anders reageert. Ik ben ook heel benieuwd of ik wel kinderen kan krijgen. De tijd zal het wel leren!
    Dus ik wacht gezellig met jullie mee...
    bar
     
  17. lobj

    lobj Actief lid

    27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    @ barbeestenboel: ik hoop echt voor jou dat je zwnager bent/ wordt!

    ik zit nu ook op de wachtbank , duurt véél te lang :)
    maar ik voel wel al heel wat dingens in mijn lichaam dus het zou wel eens raak kunnen zijn! Ik hooop het zoooo :D
    mijn nod is 10 juli en morgen vertrek ik op reis :D dan vliegt de tijd snel en dan denk je er minder aan ...

    ik laat jullie iets weten!
     
  18. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hier ook op de wachtbank. Ik weet alleen niet helemaal wanneer mij NOD is. Ik heb al 3 verschillende ovulatiedagen voorbij zien komen bij de ff. :(
     
  19. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Ik zit dus ook op de wachtbank en de tijd gaat zooooo langzaam. Ik probeer ergens anders aan te denken en mezelf bezig houden, maar dat lukt zo moeilijk.

    Volgens mij krijg iK ook een griepje. Voel me koortsachtig, spierpijn (rug en onderbuik) misselijk met vlagen, en mijn borsten :x

    Nog even doorzetten...
     
  20. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hoi Allemaal,

    War duurt zo'n maand toch lang he! Ik was voor de pil al onregelmatig ongesteld dus is nu ook maar afwachten hoe lang het steeds gaat duren.
    We klussen dus maar wat af deze maand om de dag :) en dan maar afwachten ......
    Vorige maand de eerste ronde was mijn cyclus 39 dagen, dus ja weet ook niet precies wanneer mijn eisprong is. Voor hetzelfde geld is het nu korter of langer.... Anderen nog tips?

    Ieder geval allemaal succes met zwanger worden!

    groetjes Ramona
     

Deel Deze Pagina