Late eisprong, korte LF endun bmsv

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wachtende, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Beste allen,

Ik weet d at ik vertrouwen moet hebben maar ik vind het erg lastig.

Mijn cyclus is zonder clomid lang en soms zonder ovulatie.
    Nu met clomid heb ik pas op dag 21-22 een ovulatie met behulp van de pregnyl. Progesteron alsnog maar 34 (toen we voor dochter bezig waren was deze veel hoger en de timing klopt ok echt ivm pregnyl).

Baarmoederslijmvlies maar 6,7 mm. Volgens mij moet dat boven de 8 zijn.

LF duurt maar 10 dagen, zelfs met de pregnyl.

Ik heb PCOS en mijn man had bij vorige IUI 2,7 milj zwemmers. Ivm schade na ontsteking ook verminderde kans bij mij (zie onderschrift)

Ik voel me best kansloos zo...volgens FA is er geen reden voor overgaan op andere medicatie...

Nu valt IUI ook nog door mn#@(* cyclus in feestdagensluiting waarschijnlijk.

Moet ik nu om een andere arts vragen? Of ben ik mezelf een bbeetje gek aan het maken.:(

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hey meis,
    Grote knuffel allereerst.

Het bms moet ongeveer 7 zijn maar met 6,7 zou het eventeel ook kunnen. Niet onmogelijk iig.
    De korte luteale fase is wel een probleem; had ik ook. Nu met het hormoonpompje niet. Ook kan je daarvoor utrogestanbolletjes inbrengen; ik zou dat eens opnoemen bij de arts (of een ander zoeken die dat wel wil doen).

Het hormoonpompje is ook een optie; ze zouden het misschien niet in de eerste instantie aanraden omdat clomid ook werkt, maar het helpt wel bij de luteale fase. Ik had er ook altijd maar 1 van 10 dagen met pregnyl en zonder was het nog korter.

Succes en sterkte!

Deel Deze Pagina