Vraagjes over de buggy-inzet Mutsy Transporter 2010

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door NooNoo, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Die hebben wij er dus nog niet op. We gebruiken het onderstel nu alleen nog maar i.c.m. de maxicosi en verder altijd de Quinny Zapp Xtra.
    Maar die laatst genoemde is nogal een rammelwagentje vind ik. Als we een flink eind willen wandelen dan gaat dat gerammel me zo tegen staan, die plastic wieltjes over de stoep of kiezeltjes... dochter trilt er nog net niet uit ;)
    Het onderstel en de wielen van de Mutsy zijn een stuk steviger en ik zit weleens te denken om de buggy inzet erop te doen, maar ik weet niet of het verstandig is om de volgende redenen:

- Dochter zit nog niet zelfstandig. In de Quinny Zapp ligt ze dus ook altijd half (of helemaal). Is het wel een goed idee om haar dan al in die buggy-inzet te doen? Ik kan op de plaatjes niet goed zien of het een goede houding voor haar is.

- We gebruiken dus nog wel de maxicosi, voor een snelle boodschap klikken we die op het onderstel en dan zoeven we even naar de winkel. Of als ze lekker ligt te slapen, dan klik ik 'm er ook op. Kan ik zodra ik die buggy-inzet er op doe, nog wel die maxicosi erop blijven gebruiken of moet ik dan steeds switchen van adapters?

- En de laatste vraag, kan ie geheel in elkaar geklapt worden of moet het zitgedeelte van het onderstel af?

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Wij hebben een ouder model maar dit is volgens mij hetzelfde:)

Buggy inzet kan bijna plat.
    De mc kan er dan niet meer op
    Hij klapt in met inzet en alles erop.

Succes!

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik ben het hier volledig mee eens :D

4. Lentes

Lentes Niet meer actief

In en uitklappen gaat wel supermakkelijk!

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hee bedankt!! :)
    Dan moeten we het er maar eens over hebben hoe "erg" het is dat we 'm niet meer icm de maxicosi kunnen gebruiken...

6. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Wat is het oudere model?!
    Ik heb hem in 2011 gekocht.
    Maar je hebt ook van de zapp 2010/2011 maar ik zie nooit verschil tussen de wagens.
    Dus ik weet nog of de Mutsy 2010 hetzelfde is als de 2011 :p

7. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Dan kan je voor die vlugge boodschappen met de maxi-cosi toch de mc op je zapp doen?

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    rrowan, is het niet zo dat je de 2011 al naar je toe kan draaien? Bij de 2010 kan dat namelijk niet, daar zit je kindje altijd met het gezicht van je af. Wij hebben 'm ook in 2011 gekocht, maar dan wel het model uit 2010 genomen ;)

judithvdc, weet jij uit je hoofd ook of je daar van adapters moet wisselen? Het klopt inderdaad dat je de maxicosi ook op het onderstel van de Zapp kan doen, alleen ik weet zo even niet hoe het zit met evt. wisselen van adapters...

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik gebruikte de MC amper op mn onderstel. De enige keer dat ik dat deed was
    1) toen we naar het ziekenhusi moesten om foto's te maken van zn heupjes en
    2) toen ik met Tycho in dec 2010 met het vliegtuig naar oostenrijk ging. Schoonouders en vriend gingen met de auto en die zat al zo vol dat het onderstel er eigenlijk niet meer in pastte. We gingen toen over op wandelwageninzet en die zat in de auto.

x

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Die van ons zit al sinds hij 4 maanden is in de zit inzet van de transporter. Die kan nagenoeg helemaal plat. Dus hoeft hij echt nog niet zelf voor te kunnen zitten.

Deel Deze Pagina