Ik ben zomaar eens nieuwsgierig. Een paar weken geleden waren wij een midweekje naar Centerparcs en mijn vriend heeft beide ouders (gescheiden) 1 á 2 keer per dag gebeld. Ik vind dat zelf nogal overdreven maar als we gewoon thuis zijn belt hij zijn ouders ook gemiddeld 2 á 3 keer per dag
Wij waren ook recent een midweek op vakantie en heb mijn ouders op dag 1 gebeld om te zeggen dat we veilig waren aangekomen. Al heb ik op mijn huwelijksreis bijna elke dag met mijn ouders aan de telefoon gehangen omdat het een rukvakantie was. Beide voedselvergiftiging opgelopen en ik voelde me zo beroerd en wou zo graag terug naar huis.
Mijn familie leeft op vakantie volgens het geen nieuws is goed nieuws principe. Mijn schoonouders laten wel regelmatig even wat horen. Vaak via een sms'je. Geen overdreven contact hoor. Ik vind 't prima zo. Zou er niet vrolijk van worden om dagelijks te moeten bellen ofzo. Dan is het voor mij geen vakantie meer...
2 weken op vakantie geweest en ik heb mijn moeder 1 keer gebeld (of zij mij eigenlijk). Dat was meer omdat ik op vakantie jarig was en zij mijn dochter 1 dag van te voren belde om te zeggen dat ik jarig was, zodat mijn dochter het startsein aan vriend kon geven om slingers op te hangen! Mijn dochter is dol op feestjes en verjaardagen en dit was van te voren besproken. Wel whatsapp ik dagelijks met mijn moeder als ik op vakantie ben.
Toen ik nog alleen was en ik met een vriendin op vakantie ging belde ik iedere dag. Op vakantie met partner werd dat iedere 2 of 3 dagen.
Om de dag. En als ik niet bel, bellen zij. Heb een zeer goede band met mijn ouders. Telefoongesprek hoeft niet lang te duren. Als ik ze maar even heb gehoord.
Dit! Mijn telefoon staat standaard uit op vakantie, gaat 1 x in de 2 a 3 dagen aan om te checken of er iets is, en als het zeeeer dringend is dan hebben ze namelijk ook altijd de gegevens van ons hotel.
Schoonmoeder is erg ouderwets, leest heeft gewoon nog een telefoon met draad er aan en draaitoetsen , dus die bellen we bij aankomst en tussendoor ngo een keer. Mijn ouders krijgen een sms en zo nu en dan een fb berichtje .
Ik niet, ik sms wel. Mijn vriend daar integen die heeft wel een paar x gebeld.. Mja zolang hij dat vind fijn, ga je gang
Geef die knul eens een schaar... even de navelstreng doorknippen hoor Ik bel mijn moeder in principe niet op vakantie (stuur wel een sms bij aankomst, verandering van locatie). Deze vakantie was een uitzondering omdat haar moeder (oma) net overleden was. Ik heb in 2,5 week 3 x gebeld. Mijn man belt zijn ouders misschien 1 keer Thuis bel ik mijn moeder één x per week en mijn man zijn ouders ook ongveer zoveel. Onze band is uitstekend.