Hoe vaak bel jij je ouder(s) als je op vakantie bent?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Pluis81, Sep 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik ben zomaar eens nieuwsgierig.
    Een paar weken geleden waren wij een midweekje naar Centerparcs en mijn vriend heeft beide ouders (gescheiden) 1 á 2 keer per dag gebeld.
    Ik vind dat zelf nogal overdreven maar als we gewoon thuis zijn belt hij zijn ouders ook gemiddeld 2 á 3 keer per dag ;)

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Uh, niet! Tenzij het erg heel dringend is en niet kan wachten.

3. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Niet. Hoogstens een smsje dat we goed aangekomen zijn ofzo

4. rums

rums Niet meer actief

Wij waren ook recent een midweek op vakantie en heb mijn ouders op dag 1 gebeld om te zeggen dat we veilig waren aangekomen.
    Al heb ik op mijn huwelijksreis bijna elke dag met mijn ouders aan de telefoon gehangen omdat het een rukvakantie was. Beide voedselvergiftiging opgelopen en ik voelde me zo beroerd en wou zo graag terug naar huis.

5. Deliana

Deliana Niet meer actief

Niet :)

Ze krijgen een sms dat we veilig aangekomen zijn en dat is het wel zo'n beetje...

6. Username

Username Niet meer actief

Mijn familie leeft op vakantie volgens het geen nieuws is goed nieuws principe. Mijn schoonouders laten wel regelmatig even wat horen. Vaak via een sms'je. Geen overdreven contact hoor.

Ik vind 't prima zo. Zou er niet vrolijk van worden om dagelijks te moeten bellen ofzo. Dan is het voor mij geen vakantie meer...

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik bel 1 keer om te zeggen dat we zijn aangekomen.

8. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Lekker niet , zet het liefst mijn telefoon uit

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    We sturen alleen een smsje...

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    2 weken op vakantie geweest en ik heb mijn moeder 1 keer gebeld (of zij mij eigenlijk). Dat was meer omdat ik op vakantie jarig was en zij mijn dochter 1 dag van te voren belde om te zeggen dat ik jarig was, zodat mijn dochter het startsein aan vriend kon geven om slingers op te hangen! Mijn dochter is dol op feestjes en verjaardagen en dit was van te voren besproken.
    Wel whatsapp ik dagelijks met mijn moeder als ik op vakantie ben.

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sms zo 1 x in de 2 a 3 dagen dan even kort met mn ouders.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Toen ik nog alleen was en ik met een vriendin op vakantie ging belde ik iedere dag. Op vakantie met partner werd dat iedere 2 of 3 dagen.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Idem

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Dit..

15. Jonon

Jonon Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,319
    0
    0
    In m'n huuske
    Om de dag. En als ik niet bel, bellen zij. Heb een zeer goede band met mijn ouders. Telefoongesprek hoeft niet lang te duren. Als ik ze maar even heb gehoord.

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Dit! Mijn telefoon staat standaard uit op vakantie, gaat 1 x in de 2 a 3 dagen aan om te checken of er iets is, en als het zeeeer dringend is dan hebben ze namelijk ook altijd de gegevens van ons hotel.

17. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,663
    1,424
    113
    Schoonmoeder is erg ouderwets, leest heeft gewoon nog een telefoon met draad er aan en draaitoetsen :D, dus die bellen we bij aankomst en tussendoor ngo een keer. Mijn ouders krijgen een sms en zo nu en dan een fb berichtje ;).

18. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    niet, tenzij het nodig is. Maar anders bel ik ook niet wekelijks

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik niet, ik sms wel. Mijn vriend daar integen die heeft wel een paar x gebeld.. Mja zolang hij dat vind fijn, ga je gang

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Geef die knul eens een schaar... even de navelstreng doorknippen hoor :D

Ik bel mijn moeder in principe niet op vakantie (stuur wel een sms bij aankomst, verandering van locatie). Deze vakantie was een uitzondering omdat haar moeder (oma) net overleden was. Ik heb in 2,5 week 3 x gebeld.
    Mijn man belt zijn ouders misschien 1 keer

Thuis bel ik mijn moeder één x per week en mijn man zijn ouders ook ongveer zoveel. Onze band is uitstekend.

Share This Page