Zie topic titel! We zijn nu op vakantie daarbij in de buurt en we vroegen ons af, of dit leuk voor hele dag of voor een middag is? Bedankt alvast
Persoonlijk had ik het er na 2 uurtjes wel weer gezien Maar moet er wel bij zeggen dat wij in Centerparcs zaten en een kaart hadden waarmee we de hele week elke dag naar binnen mochten. Dus gingen daarom om de dag ofzo even een uurtje of 2 er naar toe. Het was ook niet zo druk toen.
haha ja dat hebben wij niet... maar vind het zonde als we in de middag gaan en blijkt dat het veeel groter is...
Als Coevorden net zo groot is als Hasselt (weet iemand dat?) denk ik dat een middag wel genoeg is. Van 12.00 tot 17.00/18.00 uur ong.
Zijn er laatst geweest en bij slecht weer heb je het na 3 uurtjes wel gezien hoor. Schijnt de zon vol op kun je buiten nog heerlijk drentelen. Zou rond 13 uur gaan. Eten en drinken is wel ontzettend duur daar :S
het is niet groot maar voor de kindjes wel erg leuk. Ik.zou rond uur of elf gaan, lekker rustig hapje eten en de theatershow kijken.
Wij zijn er 1 keer geweest met onze 3-jarige dochter toen, en hebben er een hele dag ( 10-15) doorgebracht. We hadden zelf eten en drinken meegenomen. Het was er toen niet zo druk en konden overal zo vaak in als we wilden.
Ja maar als je voor 1 dagje gaat is het wel handig om even te kijken of je het programma kan zien online of even bellen. Ivm shows en meet&greets, is op vaste tijden dus wel jammer als je die zou missen. Mijn dochter vond de ontmoeting met Bumba bijv. geweldig! Dus wilden we daar wel echt een keer bij zijn.
Wij zijn een paar maand terug geweest en zijn toen van 10-15 ongeveer geweest. Het is idd niet erg groot,maar dochterlief, toen net 2, vond het geweldig. Vooral de meet en greets en de bumba show waren een groot succes!! Veel plezier
hihi - lekker een hele dag doen inderdaad.. zélf heb je het met 2 uurtjes wel gezien, maar je kindje houd het waarschijnlijke een hele dag vol