Hoi allemaal Ik heb voor het eerst een mystery centerparcs geboekt en nu weten we sinds vrijdag waar we heen gaan maar tot heden blijft nog steeds een bedrag open staan in mijn centerparcs. Weet iemand wanneer dat verdwijnt? Zo lang dat er staat kan ik de e-ticket niet uitprinten en gaan over 3 dagen al weg. Als het morgen of donderdag er nog staat ga ik ze even bellen naar dacht misschien eerst eens hier vragen. Wie heeft er ervaring met mystery boeken en bleef er toen ook lang staan dat er nog een bedrag open staat? Groetjes!
Dat verdwijnt echt vandaag of morgen. Ik had dat namelijk ook. Op de ochtend dat ik te horen kreeg waar we heen gingen stond hij idd nog open. In de middag stond hij op 0 en kon ik mijn etickets printen. Ik hoorde het (door een fout) pas 1 dag van te voren.
Geen idee, hier bleef het openstaan. Maar bij ons ging er iets fout in de boeking: wij wisten pas maandag om 11.30 waar wij heen moesten diezelfde dag
Oeh jullie hoorde het allebei laat zeg! Wij gelukkig dus al 7 dagen dan te voren. Heb overigens nog geen mail gehad maar het staat al sinds vrijdag op mijn centerparcs als ik inlog. Hoop dat het bedrag dan snel verdwijnt. Ben ook zo benieuwd in welk huisje we zitten. Nu is het nummer nog niet bekend alleen dat het een 6 persoons comfort is (ook 6 persoons geboekt)
Zodra je de mail van cp hebt gehad, zal de vordering diezelfde dag ook weg gaan Ik zou nog ff wachten tot donderdagmiddag en als je dan nog niks hebt gehoord of het staat nog steeds open, dan ff bellen.
Ik had gewoon even gemaild en kreeg binnen een uur al een reactie En weer een uur later was het te betalen bedrag veranderd in 0 en weten we in welk huisje we zitten. Heel dichtbij de marketdome, dus dat is erg fijn! Nu weet ik voor de volgende keer dat ik me geen zorgen hoef te maken als er nog een bedrag blijft open staan.
Dank je! Er staat dat je pas 1 dag voor vertrek hoort waar je naar toe gaat was dat bij jullie ook zo? Waar zijn jullie terecht gekomen?
Ja klopt. Als je korter dan 14 dagen van te voren boekt dan hoor je het 1 dag van te voren. Veel plezier!