Is het de moeite waard om langs te gaan? Wij gaan morgen naar huis, zitten nu op vakantie. Ik dacht; is misschien wel een leuke tussenstop. Ik vind hem vanaf ons eigen huis te ver rijden en nu rijden we er zo wat langs. Staan de kerst spullen er al? En is er voor de kids wat te doen?
Het is er deze week ontzettend druk ivm herfstvakantie ...Als ik zeg druk, bedoel ik ook heeeeeeel druk ... Las ik in media en hoorde ik van mensen die er waren..... Kerstspullen zijn er al, schijnt wel gezellige sfeer te zijn en veel te zien... Ook voor kinderen leuk
Ik ben woensdag geweest. Wij waren vroeg en toen was het qua parkeren nog rustig. Er zijn enorm veel kerstdecoraties. De afdeling is heel groot en er kwam echt geen einde aan. Heel mooi gedaan en echt de moeite waard. het werd uiteindelijk wel heel druk maar nog steeds was het goed te doen. voor de kids: Er is een draaimolen Veel te zien.. begint al voor de ingang. Ik had de kinderen niet bij me dus heb er verder niet op gelet. foto is bij de ingang:
Het is ontzettend mooi en leuk maar altijd super druk! Als je er langs komt en kan parkeren dan zou ik er stoppen. Het is wel de moeite waard.
Ik ga morgen met m'n zusje en moeder en het is voor ons 2 uur rijden Hou m'n hart vast haha! We gaan op tijd weg
De kerstshow is weer prachtig. Maar inderdaad is het deze week, en eigenlijk ook elk weekend in deze periode echt heel erg druk. Dus als het kan, zou ik of vroeg gaan, of eind van de middag. Maar goed, als je er een eind voor moet rijden, kan dat natuurlijk lastig zijn. Maar het is zeker de moeite waard, vooral als je het nog nooit gezien hebt. (Wij vinden het zo langzamerhand wel elk jaar meer van hetzelfde wat niet wegneemt dat het erg mooi is hoor en we gaan dus ook altijd minstens 1x. Maar wonen ook vlakbij)
Ik vind het ook de moeite waard, maar probeer wel een minder druk moment te kiezen. Behalve de kerstmarkt, heeft die intratuin ook leuke speeltuin voor kinderen.
Klopt, dat heeft normaal ook al behoorlijk war aantrekkingskracht, de gratis binnenspeeltuin (plus bij goed weer ook nog buiten op de patio) met mooi restaurant erbij. Ik zag afgelopen zaterdag toen wij er eind van de middag even waren voor de kerstshow ook alweer een moeder met een laptop aan een tafeltje zitten terwijl de kinderen lekker aan het spelen waren (getuige de spullen die er verder nog allemaal lagen).
Bedankt voor alle reacties! Het was indd ontzettend druk! Bij de kerstafdeling vonden we het echt te druk. Daar zijn we wel langs gelopen en af en toe gekeken, maar was bang de kids kwijt te raken in die drukte ! De speeltuin was dan wel super leuk. Zeker na 3 uur in de auto zitten!
Wij vonden het ook erg leuk toen we 2/3 jaar geleden geweest zijn. Deze week naar Halsteren geweest, die was voor de kinderen ook erg leuk en een stuk minder druk! Leuke draaimolen en een treintje in de vorm van een achtbaantrein. Super leuk!
In mijn ervaring moet het dan wel te doen zijn als je op tijd gaat. Maar echt rustig is het eigenlijk nooit in deze tijd van het jaar. Doordeweeks komen er ook gewoon busjes van bijvoorbeeld het Rode Kruis met ouderen om hen een uitje te geven. Ik hoorde laatst wel van iemand dat haar moeder op een maandagochtend (voor de herfstvakantie dus) was geweest en het toen ook druk was. Weet alleen niet hoe laat dat dan was (zal vast niet meteen om 9 uur zijn geweest). En het zal zeker niet zo megadruk zijn als in de vakantie en het weekend.