Ik zei ook al tegen m'n vrouw dat het zweefteefniveau dit seizoen erg hoog is. Vorig seizoen was dat veel minder
Ze hebben er wel op gescreend ja, zowel categorie jonge zweefteven als categorie oude zweefteven, haha. Maar vind dat wel leuk.. al die verschillende mensen weer. Ik zou echt helemaal niks kunnen met die gast in Zweden. Die gaat wel heel erg off grid. Tegen het verslonzen aan, maar dat zal wel bij zijn way of life passen.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/986654091/staat-spaanse-finca-van-joy-uit-b-b-vol-liefde-te-koop
Zit de herhaling van gisteren te kijken. Maar wat vind ik die Jan een naar mannetje, ondanks dat Olof veel moppelt vind ik die leuker.
Ik denk dat Walter commercieel een slimmerik is. Enerzijds lekker knuffelen en spelen met iedereen en anderzijds gaat het denk ik wel echt om de pingels. Leuk trouwens dat Claudia een cursus met hem daar gaat geven.
Eens! Ik kan daar zoooo niet tegen als mensen zeggen: ik ben al verder, hij / zij staat nog niet waar ik sta en moet dat proces nog door Vorig jaar was er ook zo iemand, weet even niet meer wie dat was.