Meer dan verwacht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 15 jun 2025.

1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.584
    640
    113
    Wie kijkt ook?

Ik wist niet dat het al begonnen was dus heb net de eerste gezien.

2. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.272
    1.731
    113
    Ik kijk het. Vind het wel een leuk programma.

3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.399
    15.218
    113
    Vrouw
    Ik kijk ook. Zit nu de aflevering te kijken dat Nicole en Kevin op vakantie gaan.
    Meer dan een week vantevoren wordt de koffer ingepakt. 40 setjes kleding mee voor de meiden :eek:
    Hoeveel kleding hebben ze dan zeg?

Ik vind Nicole een enorme controlfreak :oops:

En Tatiana met de meiden in de auto naaf Italië. Geen overnachting geboekt, maar gewoon op de bonnefooi.:confused:
    Ik vind haar wel dapper.:roflmao:

Luna86 vindt dit leuk.
  4. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.984
    1.251
    113
    Leuk programma!
    Ik heb respect voor ouders van een drieling. Dat moet wel heftig zijn. Vooral in de eerste jaren, als baby/peuter. Pfoe… zoals de drie jongens, wat een gedoe om het huis uit te komen. Ik zou het maar opgeven geloof ik!

ik vind haar ook dapper, en leuk en zo vrolijk en rustig naar de kinderen!
    Maar die overnachting snapte ik ook niet. Hadden ze eindelijk die kinderen in slaap in de auto, gaan ze ze wakker maken om met z’n allen op één kamer te gaan slapen. Dat is gedoemd om te mislukken!

5. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.399
    15.218
    113
    Vrouw
    Ze had denk ik meer rust gehad als ze in de auto hadden geslapen:roflmao:

Het is idd echt heftig hoor 3 kinderen in de baby/peutertijd. Je komt in je eentje echt handen tekort. En ook met zijn tweeën is het aanpoten.

6. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.874
    5.638
    113
    Ze is inderdaad een enorme controlefreak. Maar wat ik dan niet begrijp is dat ze geen stoelen hebben gereserveerd in het vliegtuig. En dan weigeren om op je eigen stoel te gaan zitten omdat er dan 1 kind alleen zit. Tja, de anderen hebben wel betaald voor een stoelreservering en die moeten nu voor jou opstaan omdat jij te cheap was om dit te doen. Dus waarschijnlijk gaat dan het geld voor de controledrang.

Hebben jullie ook zo moeten lachen hoe Tatiana de kipnuggets aan het afkoelen was in het rooster van de auto? Vind haar echt een heerlijk mens.

7. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.399
    15.218
    113
    Vrouw
    Ja dat vond ik ook vreemd. Wat kost een stoel reserveren eigenlijk? Als ze stoelen gadget gereserveerd had ze kunnen zorgen dat ze met zijn allen dicht bij elkaar hadden gezeten. Dan had ze ook niet de hele tijd met haar entertainment koffer rond hoeven zeulen in het vliegtuig.

Haha, ja die kipnuggets in de ventilator:roflmao: Ik vind haar echt hilarisch en vindingrijk.

LisbethSalander vindt dit leuk.
  8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.138
    2.320
    113
    Brabant
    Ik.heb hem al volledig gebinged, heerlijk!

Tatjana: powervrouw, niet te doen.
    Wat ik wel bijzonder vond is dat ope veel meer in beeld is.
    Ik denk dan.. Zou dat voor de tv zijn?
    En ineens is er een buurmeisje de hele tijd?

Bij cora en man dacht ik wel echt.. hoe dan? Hoe heb je alles nog niet af, gewassen of ingepakt..
    Maar later zijn ze zo gestructureerd en liefdevol.

Mieke en.man: wat zijn ze leuk

Nicole en man.. ik vind ze gewoon niet zo m'n typ.
    En dat met die vliegtuig stoelen.. te idioot. Maar goed.

Zxcvb vindt dit leuk.
  9. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.584
    640
    113
    Kipnuggets zo afkoelen lijkt me niet erg fris/gezond...

Slapen met fles overigens ook raar. Dat kan nooit goed vd tanden zijn. Maar 3 kinderen op die leeftijd in eigen bed leren slapen en dan ook nog op 1 kamer, dat is toch niet te doen...
    Als je een even 'moet' laten huilen... Want ze moeten het toch leren, dan hebben de anderen er ook last van. Dat lijkt me wel heel lastig hoor!

Zonnestralen en Zxcvb vinden dit leuk.
  10. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.329
    2.621
    113

Geen plekken gereserveerd in het vliegtuig en dan gepukeerd zijn dat mensen niet willen wisselen van stoel ..

Zxcvb vindt dit leuk.
  11. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.639
    2.411
    113
    ik vind het ook een leuk programma. Nicole heb ik niks mee, vind ik niet erg sympathiek (en alle items zijn ook echt niet boeiend om naar te kijken vind ik (de zomerkleding uitzoeken is dan blijkbaar de highlight van de maand...)
    Tatiana, zo ontzettend knap hoe zij het redt. Ik word wel altijd een beetje onrustig als ik haar zie. Die fase van je draait je 2 sec om en er rent eentje de straat op is voor mij pas net voorbij en als ik dan haar zie met drie van die peuters.... oef.
    Floris vond ik een beetje afwachtend/slungelig erbij staan totdat de drieling kwam (ben benieuwd of hij wel een beetje een doorpakker wordt als de drieling er is, ben pas tot de bevalling gekomen), maar wel leuk koppel
    Mieke en man, heel goed team samen. Mooie balans tussen enerzijds gestructureerd opvoeden en anderzijds een stukje relaxtheid.

chrystel73 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  12. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.032
    1.044
    113
    Kipnuggets zijn sowieso niet gezond toch? ;) Lekker boeiend hoe ze afgekoeld zijn. Als je daar al op gaat letten kun je er beter ook niet op blazen om het af te koelen, want dan blaas je je bacillen op de nuggets van je kinderen :rolleyes:
    Ik vond het geniaal gevonden in ieder geval.

Zxcvb vindt dit leuk.
  13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.513
    113
    Nicole en man, weet eigenlijk niet goed wat ik daar van moet denken. Ook met die oorbellen voor de meiden. Dat ze ze 1 voor 1 apart meeneemt vond ik een goede zet even alleen met mama. Maar vervolgens degene die de gaatjes wilde (want dat was eerste maar 1 van de 3) een grote lolly geven en de andere 2 een kleinere met de woorden als jij gaatjes wil dan krijg jij ook een grote lolly. Ja tuurlijk willen ze dan gaatjes want het gaat niet meer om die gaatjes maar om de lolly. En dat ze voor de vlucht geen stoelen had gereserveerd en er vanuit ging dat ze een gezin met kinderen echt niet uit elkaar gingen zetten vond ik, voor iemand die duidelijk van controle houdt, een rare beslissing.

Tatjana vind ik leuk en ik denk dat ze nu opa,vriendin, buurmeisje meer in beeld brengen om te laten zien dat ze steun heeft aan familie/vrienden/buren.

Mieke en haar man, wat een leuk stel, komen niet erg gestrest over en ook hier een oma regelmatig in beeld om te helpen.

Van Cora en Floris werd ik plaatsvervangend zenuwachtig, weten dat een drielingzwangerschap geen 40 weken zal zijn en dan in week 32 de kamer nog niet klaar , kleertjes moeten kopen etc. Wel geweldig dat hij het op zijn werk zo kon regelen dat hij vroeg kan beginnen (meende rond 5 uur) zodat hij om 8 uur even naar huis kan om te helpen met de voeding.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  14. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.130
    406
    83
    Ik heb van de week toevallig stoelen gereserveerd voor de zomer, kostte 15 tot 20 euro per stoel. Dus als je dat keer 5 doet zit je zo aan de 100 euro. Keer 2 vluchten tikt dat toch aan.
    Ze hadden nog nooit gevlogen met die meiden dus ik denk dat ze gewoon niet beseften dat je niet standaard bij elkaar zit en dat ze er vanuit gingen dat ze als gezin wel bij elkaar kwamen. Gok dat ze dat de volgende keer wel anders doen;)

Verder respect voor alle gezinnen, het lijkt me ontzettend pittig. Ik raak al overprikkeld als ik er naar kijk:D

15. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.399
    15.218
    113
    Vrouw
    Ik denk idd dat ze niet verwacht hadden dat ze gescheiden zouden zitten. Maar even serieus. Je gaat op vliegvakantie met 5 man, all inclusive en dan zou 200,- te duur worden om bij elkaar te zitten zonder stress? Ik vraag me af wat zo'n reis al niet kost, dan is 200,- extra toch niet zo mega meer?

Maar verder heb ik echt veel respect voor alle ouders. Het is gewoon heel pittig 3 kinderen in dezelfde fase.

Zuul en NiVa0230 vinden dit leuk.
  16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.641
    17.547
    113
    Daar zou ik ook vanuit gaan, heb nog nooit gevlogen. Maar ik begrijp dat als he voor 6 personen boekt je best allemaal gescheiden kan zitten?

Deel Deze Pagina