B&B vol liefde VIDEOLAND/Spoilers

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rozebeer, 9 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Zeer correcte samenvatting :D

Sado, Syane en Anouk2005 vinden dit leuk.
  2. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Wat een leuke laatste aflevering! Veel nieuwe deelnemers, wat nieuwe positieve energie geeft. Ik krijg weer hoop iig haha.
    Wat denken jullie over Debbie en paul na deze aflevering?

3. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    :D
    Wie is Bert? Ik mis iets

Anouk2005 vindt dit leuk.
  4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha sorry het is Bram, die gast uit Zweden

Beausecret vindt dit leuk.
  5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit was toch niet de laatste afl van dit seizoen?
    Ik weet het niet met Debbie en Paul, ze hebben het heel fijn met elkaar en zijn erg bij elkaar op hun gemak maar of er ook echte liefde bij komt kijken weet ik niet. Ze zouden wel heel goed bij elkaar passen.

Zou Petri nog overblijven met een man?

6. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Ik snap ook bij sommigen de kandidaten echt niet. Bij Debbie is Paul leuk, maar nu ook weer die Han..brrr, net als die Erwin of hoe heette hij? Of Gerrie met zijn mega bouwvakkersdecolleté, zelfs toen hij rechtop stond.
    En al die zweverige 'spiruwele' types....ik heb echt ergens mijn proces tot evolven gemist of zo:o:

7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik denk dat dat misschien nog wel wat kan worden.
    Hoop dat ze Han zo snel mogelijk naar huis stuurt, vind het erg ongemakkelijk kijken :roflmao:

@petri, zij is echt vreselijk negatief. Ze is gewoon te lang alleen geweest. Volgens mij heeft ze zo haar ritme en als er dan wat anders gaat net zoals die boodschappen uitruimen dan krijgt ze kortsluiting ofso. Ik vind haar echt heel onvriendelijk.

Martijn vind ik net zo onvriendelijk. Wat een bezweette botte Harry is dat zeg. Zou dat echt heel niet aantrekkelijk vinden, ook al kan hij er waarschijnlijk niks aan doen. Maar een knuffel geven zou ik niet snel doen :|

Marian staat stijf van de Botox of iets van dat spul? Als ze lacht zie je haar niet lachen. Met praten net zo, je zie weinig beweging in het gezicht zitten. Ben benieuwd of het wat word met 1 van die mannen.

Walter geen idee wat ik daarvan moet denken. Ik ben helemaal niet van dat zweverige gedoe. Vind hem bijna eng met al z’n gedachtes :roflmao:. En dan die vrouw die nu bij hem is zichzelf als heks omschrijft..

Joy volg ik ook niet helemaal. Is nogal tevreden met z’n leven hoe het nu is heb ik het idee. Ben benieuwd of daar een liefde uit voort bloeit. Lijkt me lastig met nu 4 dames om hem heen!

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja die Han, hoe verzinnen ze dit ook.
    Ik las elders dat het programma zelf ook kandidaten uitkiest. Ik kan me toch niet voorstellen dat Debbie zelf die Han heeft uitgekozen.
    Lijkt wel een clown, sorry maar kan er echt niet naar kijken

Mammavantwee vindt dit leuk.
  9. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Kan iemand Han wat slachtofferhulp geven? Die man begrijpt het echt niet.
    En Suus, in alles merk je heel duidelijk dat ze jonger is inderdaad. Ik vind die andere meid veel leuker.
    En Debbie en Paul...heel leuk en gezellig

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    omg die Han, ergens ook wel sneu want hij liet ook iets vallen over weer afgewezen worden. Ja Suus is nog te jong. Het is een lieverd als je al die engelse kreten wegdenkt maar dat meisje moet nog even lekker de wereld ontdekken.
    Debbie en Paul zeker leuk. Ik hoop ook dat er echte liefde bij zal komen kijken

11. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Dat denk ik ook bij Suus. Leuke meid maar veel te jong om daar te settelen.

12. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw

13. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    OMG die Tom bij Marian:eek: wat een contrast met Ed.

Suus die zegt dat Bram gewoon Nederlands moet praten, omdat ze die uitdrukking van die knolletjes niet kent. Meid! Chill en sick zijn niet Nederlands hoor.

Debbie en Paul:thumup:

Leendert, tja....leuke vrouw maar of dat wat wordt? Zij is zo relaxed en neemt het leven zoals het komt, en hij wil binnen no time de rest van zijn leven uitgestippeld hebben met vrouw in de watermolen.

Dubbelgeluk en rocketscience vinden dit leuk.
  14. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

#34 chantal1985, 4 aug 2023
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2023
    Ik heb vandaag nog niet gezien op Videoland, kijken pas ‘s avonds. Wel gisteren gezien.

Ik vind dat je bij Leendert echt kan zien dat hij al veel te lang geen partner heeft. Hij voelt zich alleen. Elke vrouw die komt, vindt hij wel leuk. Zolang ze maar de ambitie heeft om in te trekken. Het liefst vandaag nog. En zodra ze vertrekken voelt hij zich direct weer alleen. Volgens mij zijn er in die B&B ook weinig gasten en dus weinig aanspraak. Ik vraag me wel af of hij echt geschikt is voor een B&B leven. Hij heeft denk ik daarin echt wat vrouwelijke hulp nodig.

Bij Bram denk ik dat een jongere meid beter bij hem past dan een vrouw van zijn leeftijd of ouder. Ondanks hoe zelfstandig hij leeft, vind ik ‘m verder nog vrij ‘jong’. Maar ik denk dat Suus wel echt te jong is. Niet alleen voor hem, maar ook gewoon om zo’n relatie al aan te gaan. Ze is best onzeker. Ze heeft nu al een paar keer aan Bram om bevestiging gevraagd over hoe hij over haar denkt. En dat ‘chill’, ‘nice’, ‘sick’, is volgens mij ook regelmatig omdat ze zich gewoon even geen houding weet te geven/niet weet wat ze moet zeggen.
    Mocht het wel wat worden, dan hoop ik dat ze de tijd en ruimte neemt om zichzelf verder te ontwikkelen. En volgens mij kan ze met die Bram prima een aantal weken achter elkaar alleen weg gaan, die heeft toch regelmatig zijn rust nodig.

Debbie en Paul hoop ik echt dat dat iets gaat worden. Maar ik ben bang dat ze hem als goede vriend blijft zien. Hij past daar wel echt in die B&B, misschien moet ze ‘m sowieso gewoon vragen om te blijven. Hij vindt het ook echt leuk daar, gaat goed met de gasten, neemt haar werk uit handen, en ze zijn al helemaal op elkaar ingespeeld.
    De mannen die ze heeft uitgekozen snap ik verder niet zo goed. Zij is zo’n leuke, vlotte vrouw.

Bij Petri denk ik dat ze uit een soort zelfbescherming die mannen op afstand probeert te houden. Ze zoekt naar dingen die ze niet leuk aan de mannen vindt, waardoor ze een reden heeft voor zichzelf om ze af te wijzen. En dan haar vinnige opmerkingen om ze uit te testen of reacties uit te lokken. Dat, of ze is gewoon een naar mens, haha.
    Ben benieuwd of daar een verhaal achter zit.

Olof hij Marian vind ik een lieve goedzak. Maar spuit elf loopt wel achter de feiten aan, en zo gaat ie dus nooit liefde vinden. Ed grijpt z’n kansen, zorgt dat hij altijd naast Marian zit/loopt/ligt. Olof kijkt toe, en legt z’n handdoekje twee meter verderop op hun even hun momentje te gunnen. Gisteren in dat dorpje slentert hij er achteraan, mompelt af en toe een ‘ja ja’, maar eigenlijk was hij gewoon het vijfde wiel aan de wagen. Marian heeft amper oog/aandacht voor 'm. Vervolgens vraagt Ed Marian uit eten, 1 op 1. Zegt Olof: "Ja, dat moet ik misschien ook eens doen." Nee, dat had je allang moeten doen! Ik vrees dat Marian ‘m ook gewoon beetje aan het lijntje houdt, omdat hij zo lekker helpt in haar B&B. Maar dat gaat verder niks worden.

Martijn vind ik totaal niet in het programma passen. Hij heeft meer een kroeg dan een B&B. Hij woont er niet eens zelf, hebben nog nooit zijn huis gezien ook. En eigenlijk wil hij ook gewoon geen relatie. Die moet gewoon een Thaise dame aan de haak slaan, die in z’n keuken gaat werken, en hem verder met rust laat de hele dag. En wanneer het hem uitkomt geeft ie d’r een keer wat aandacht.

In de trailer van dit seizoen zagen we Joy met een heel blond meisje op een ligbedje liggen en zeggen dat hij wel met haar wil trouwen. Volgens mij is dat die nieuwe blonde die paar dagen geleden binnen kwam. Ik heb het idee dat hij met selecteren al een favoriet had, en daarom de rest dus aan het lijntje heeft gehouden. Ik vind het een rare gast, zo ongeïnteresseerd, en hij vindt zichzelf heel wat. Ik snap niet wat die meiden in 'm zien.

Walter kan ik kort over zijn; rennen! En neem die arme pauw mee, die heeft echt meer gezien dan goed voor 'm is... ;)

Anouk2005 en Rozebeer vinden dit leuk.
  15. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Oh ik moet die trailer nog eens goed bekijken, ik dacht daar altijd een brunette te zien :D

16. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Kan de trailer even niet meer vinden, maar wel een artikel met deze foto (uit die trailer) erbij. Zal het artikel niet plaatsen, want staan spoilers in over met wie hij nu (waarschijnlijk) samen is. ;)

17. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Op papier vond ik Babette erg leuk bij hem maar hij niet kennelijk..

18. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Wil Iemand wat uitleggen voor mij trouwens ik heb zelf 5 afleveringen op videoland nu gemist.

Op een gegeven moment zegt ingrid ik voel fuck you ik ben kwaad etc. Waar gaat dat over, ben zo benieuwd kan pas over aantal dagen verder kijken.

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat gaat over het gedrag van walther, Ingrid gaat uit zichzelf weg en geef haar eens ongelijk.

20. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Ja het gedrag dat hij geen tijd voor haar maakt etc.

Deel Deze Pagina