Wat vinden jullie van Joy en Dani? Ik vind ze leuk samen, hoor, maar ik vind het wel bijzonder hoe het gegaan is. Al die andere meiden kregen nauwelijks aandacht en waren niet interessant als ze niet druk met hun “purpose” bezig zijn. Maar Dani is vanaf seconde 1 de liefde van z’n leven, terwijl zij volgens mij helemaal niets met dat “zweverige” heeft.
Poeh, ik ben benieuwd wanneer het Dani begint te benauwen. Ook die moeder van Joy, dat hij nu toch snel vader kan worden enzo. En dan nog dat hele onderwijs gebeuren in een eigen community ipv naar school. Joy is ook zo stellig met wat hij allemaal wil en verwacht op korte termijn dat ik me afvraag hoeveel hij kan meebewegen in wat Dani wil, en misschien bepaalde verwachtingen kan laten varen.
Ik vind ze wel leuk samen, maar denk dat zij het op een gegeven moment te benauwend vind. Ook dat hij binnen nu en een jaar het liefst een kind wil, terwijl zij heeft aangegeven dat voorlopig nog niet te willen. Vraag me ook af of we wel alles te zien krijgen, vind het allemaal erg snel gaan bij ze! Aan de andere kan zei hij tegen z’n moeder dat hij haar nog geen week kent. Dus heb eigenlijk geen idee als ik nu zo denk .
Ja en dan ook die afgemeten monotone stem van haar. Wat een afknapper die vrouw Je zou zo moeten leven Alles onder een vergrootglas en negatief
Martijn heeft het, mijns inziens, gewoon voor de reclame gedaan en heeft een vrouw thuis zitten. Daarom gaat hij ook elke avond weg. Zomaar een gedachte Maar die wringt zich in teveel bochten om overal onderuit te komen en gedraagt zich te oppervlakkig.
Vermoed dat, als dat het geval zou zijn, het niet echt gelukt is met de reclame, want als ik naar Thailand zou gaan zou ik geen zin hebben in die kille bedoening daar. Inclusief Martijn!!! Aaarghh!!!
Ben benieuwd hoe Ed thuis leeft, of het Marians goedkeuring kan krijgen. Dani rent straks hard weg. Begreep ik het nou goed dat hij hoopte dat ze nu al zwanger was? Harry kiest denk ik eieren voor zijn geld. Bang dat er dingen over hem aan het licht komen. Petri..... Geen woorden voor. En al haar oud-leerlingen zitten natuurlijk vol herinneringen de afleveringen te kijken. Martijn... Hoeft geen vrouw was puur reclame Leendert.... Tja.... Bram en Carolien... Uiteindelijk teveel verschil denk ik en zij krijgt denk ik niks op naam dat vind ze denk ik niet leuk.
Heeft ze dat gezegd dan? En hoezo is dat bij haar een issue en bij de andere B&B’s niet?, ik denk dat daar hetzelfde geldt
Nou na deze uitzendingen wil ik echt niet meer naar die bb van Martijn hoor, wat een verschrikkelijke vent. Dus als ie het voor de reclame doet is het niet echt bevorderlijk...
Hij had laatst wel gezegd dat het echt zijn eigen ding was, dan denk ik dat hij de moestuin en B&B bedoelt en dat hij in die zin dus geen hulp hoeft. Maar juist bij Bram zou ik verder niet heel erg teleurgesteld zijn als ik die meuk daar niet op mn naam kon krijgen
Nee ok, maar het is wel fijn om een huis op eigen naam te hebben ook met het oog op de toekomst, waardevermeerdering, pensioen dat soort dingen. Bij een man in gaan wonen en beetje huur betalen is niet leuk natuurlijk. Ik zou het niks vinden in elk geval. Ik wil dat het huis waar ik inwoon (ook) op mijn naam staat.
Ik snap niet zo goed waarom Marian alle bouwmaterialen etc uit Nederland haalt. Het werkt wel kennelijk want ze heeft het goed voor elkaar. Maar ik denk dan kan dat wel uit qua vervoer en hebben ze in portugal niet ook leuke dingen die goed genoeg zijn? Wat ik ook niet snap. Leendert heeft aan alle vrouwen gevraagd of ze het zien zitten om gelijk bij hem in te trekken dus hun eigen pensioendingen te laten schieten. Heeft hij dat niet aan thalia gevraagd? Geen idee hoe oud zij is maar zij is docent, ze kan qua leeftijd nog lang niet stoppen met werk toch? Of zou ze online les geven?
Martijn is natuurlijk onzin om te zeggen dat dit reclame is voor zijn B&B. Dit is echt geen reclame. De B&B is sfeerloos, het restaurant is sfeerloos en de omgeving is al helemaal om te janken. Juist een enorme afknapper. Die gast is gewoon niet toe aan een relatie. Ik denk dat die eerst eens flink aan zijn eigen welzijn moet werken. Fysiek en mentaal en dat die er dan heel anders in zal staan. Het is echt geen slechterik maar moet eerst eens flink aan zichzelf gaan werken.
ik vind hem ook echt veel meer een type om een gehoorzame Aziatische vrouw te hebben dan een gebekte Rotterdamse.
En de volgende aflevering weet ze het gewoon weer te presteren om compleet onuitstaanbaar te zijn Het is gewoon knap.