Ze verzinnen steeds weer wat he Ik heb geen videoland.. kijk het wel terug als het toch ook op rtl4 komt. Nou ben benieuwd
Maar ik kan gewoon terug kijken. of ik haak vanavond gewoon in als het niet echt nodig is de rest eerst te zien
Ik keek lang leven de liefde altijd en op een gegeven moment was dat ook in 1 klap weg voor mij hoor. Ik zit alleen maar met mijn neus op Netflix, disneyplus en rtllounge vind het tegenwoordig gewoon geen zak meer aan op de televisie dus ben benieuwd naar dit programma hoe lang ik dat ga volhouden
Die Christian wordt niet echt geaccepteerd bij Rox. Vind wel doordat vaak 2 gasten al wat langer bij elkaar zitten de 3e minder goed geaccepteerd wordt en dan ook minder de kans krijgt. Bert blijf ik maar een vreemde vinden..
Nou het wil nog niet echt vlotten he. Geen kusje of zelfs bescheiden knuffel hier of daar. Best een saaie boel zeg. Ben wel benieuwd naar Bert zijn 'nummer 5 is een lekker wijf'.
Waarom stuurt Debbie Pascal en Chris niet gewoon naar huis? Zij heeft er overduidelijk geen zin meer in,doet verder geen moeite om hen te leren kennen en alles moet vanuit de mannen komen. Ik vind het allemaal een beetje raar. En ja,Pascal en Chris kunnen iets meer initiatief tonen maar Debbie net zo goed.
Ja misschien mag het niet ivm regels programma ofzo? Maar het komt wel apart over inderdaad. Deze mannen is gewoon niet wat zij zoekt.
Jessie was na 1 dag ook al weg bij Vincent en Christian is volgens mij ook niet lang bij Roxanne geweest.. Net als Mark bij Caroline. Debbie heeft inderdaad gewoon een stoere man nodig,niet van die jochies.. Had die vriendin van haar,Natalie?, 2 mannen uitgezocht voor haar?
Hahaha Segrun tegen Jacob nadat hij de dames had uitgenodigd om te gaan uit eten: Ja,we gaan allemaal respectvol met elkaar om
Ik kijk het nu elke ochtend... ik denk 5 a 6 afleveringen gehad... Maar wat een ongemakkelijk programma is dit... En toch blijf ik kijken
Ik snap ook echt niet waarom al die vrouwen hem nog steeds leuk vinden. Als ik op zo’n manier ontvangen zou worden zou ik gelijk weer weg gaan denk ik.