B&B Vol liefde

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lumihiutale, 12 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Betere titel: b&b vol irritatie :p

Linnidee, Nellie4, Willemijntje19 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ja snap ik. Maar nu komen we toch richting einde dus hou ik het nog maar even vol. Ik denk dat alleen Caroline en Erik een kans maken. Heel misschien Roxanne en Mitch maar verder niemand denk ik. Vincent lijkt ook een beetje afgehaakt te zijn helaas..

3. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Hahaha ja hoor,gaan ze de cadeautjes die ze voor Jacob hadden meegenomen aan Marianne geven :roflmao:

4. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik vond de dames sowieso extreem zuur bij het afscheid. Je kan toch wel normaal gedag zeggen en dankjewel zeggen. Jacob lijkt mij ook echt bloedirritant maar om nou zo onaardig te gaan zitten doen..

5. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Sloeg nergens op inderdaad..

6. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    Ik zou het eerlijk gezegd ook niet kunnen opbrengen. Die man is niet helemaal goed hoor, kan hij niks aan doen verder maar volgens mij combinatie van gebrek aan inlevingsvermogen en geen sociale vaardigheden. Opstapeling van irritaties etc en niet goed kunnen reflecteren. Het is maar goed dat die vrouwen elkaar nog hadden. Snapte het eerst ook niet hoor maar na wat verder in de serie te zijn ineens wel. Klopt iets niet aan hem.

7. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Die man heeft zeker iets van een stoornis oid ja. Ik vind hem eigenlijk een beetje sneu ofzo..

Beausecret vindt dit leuk.
  8. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Oh en Bert is van mij van hork naar lul gegaan. Wat is hij ongelooflijk onaardig zeg!

Beausecret vindt dit leuk.
  9. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    Ja. Vreselijk :cry: Wil hij iemand die assertief is, is het toch niet in zijn straatje want: ze had het eerst moeten overleggen. Medelijden met deze vlotte leuke vrouw!

Linnidee vindt dit leuk.
  10. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ja zo sneu, ik hoop dat ze heel snel d’r koffers pakt en weg gaat!

11. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik kijk de afleveringen wanneer ze op tv zijn.
    Vandaag Jacob die afscheid neemt.
    Ik ben nog altijd team Jacob. Die vrouwen vind ik allemaal verre van leuk. Jacob blijft vriendelijk en zorgzaam. Maar goed. Je weet niet wat er achter de camera allemaal gebeurd natuurlijk.

Vincent. Hoop dat ie de draad oppakt met Monique. Leuk koppel.

Roxanne. Nog steeds saai.

Caroline. Ik zie Erik wil bij haar. Ben benieuwd. Leuk wel. Nog steeds minder make-up nodig.

Ben benieuwd naar Debbie en Bert. Denk dat Pascal het wel zat is onderhand. En logisch. Ze lijkt geen realistisch beeld te hebben van een relatie (elke dag een verrassing? Veroveren?)

Linnidee vindt dit leuk.
  12. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Nou echt wel. Kan je niet gewoon normaal doen, ik zou echt niet snel naar zijn b&b gaan nu. Je kan alles over Debby zeggen maar die is wel gastvrij en vriendelijk.

leuk Vincent en Monique. Ik las ergens dat mensen haar zo seksloos en saai vinden. Volgens mij is ze gewoon heel nuchter en relaxed. Maar ook wel uitbundiger denk ik buiten de camera’s. Vroeg me wel af of ze ook nog andere kleding mee had dan dat vest met dat shirtje :roflmao:

13. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik vind Monique ook echt een leuke meid maar ik zou haar wel eens een keer leuk opgetut willen zien haha. Maar goed, ze is wel lekker zichzelf en daar valt ook wat voor te zeggen.

14. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Haha, dat vind ik juist het mooie aan Monique dat ze volgens mij lekker haar zelf blijft. :)

Linnidee vindt dit leuk.
  15. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Monique zie ik meer als one of the guys.
    Maar goed. Ze lijkt mij wel heel erg lief en stressbestendig. Leuke meid.

Linnidee vindt dit leuk.
  16. Novi

Novi Niet meer actief

Wat verwachten jullie van Caroline en Eric? Ik vond het wel een match maar nu Caroline aangeeft hem te lollig te vinden vraag ik me toch af welke kant het op gaat.

17. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het toch niets gaat worden helaas. Net als Mitch en Roxanne, het is het toch net niet.

18. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Het was vanaf dag 1 tegen de wind in pissen.. en dat stinkt. :roflmao::roflmao:

Linnidee en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  19. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Caroline en Erik toch een kans! Ben benieuwd hoe het afloopt. Zou er nog een soort reünie aflevering komen?

20. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Dat dacht ik nou ook. Een ander kapsel zal zo veel verschil maken.

Linnidee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina