Heel Camera bewust ook, steeds zo kijken. volgens mij laat ze echt een typetje zien hoor, dat kan niet anders
Ze doet me zo denken aan Schone schijn oftewel keeping up appearances met Hyacinth Bucket... Sprekend 2 druppels water qua gedrag
Zoooo Hans was wel heel duidelijk naar Desiree! “Ik kan niet verliefd worden op types zoals jij”. Geen eromheen gedraai, gewoon straight to the point
Zo Hayriye gaf dr even goed van katoen, nice! Dat je zo kan zijn, mennn. Wordt gek van dr. Ga alsjeblieft snel naar huis.
Volgens mij is dat een accent dat je krijgt als je heel lang in het buitenland woont en bijna alleen nog maar engels spreekt.
Precies dat ja. Ik vond het ook heel irritant totdat ik me bedacht dat ze waarschijnlijk al jaren weg is uit NL en daarom zo praat. Vond ik het al wat minder irritant door worden
Die ene hans in Frankrijk, wat een vreselijke vent. In zo'n ongezellige kroeg beetje Frans met je vrienden spreken, die daar heeeel toevallig waren en je rug naar die vrouw keren. Mijn hemel zeg... Eerst bier drinken terwijl zij kapot gaat van de honger, sjonge jonge jonge en die nieuwe blonde die er nu bij is . Zij: hans mag ik asjeblieft de WiFi code of wil jij hem even in mn telefoon zetten? Hij: moet je zelf doen ik ben aan het eten Zij: hij is echt een leuke lieve man. Eh
Pffff, die Sylvia… Mij wat te zweverig hoor! En dan zegt Hans nog dat ze best wel ‘down to earth’ is Nou, als ze iets niet is is het dat wel! Wordt niks tussen die 2…
Ik krijg echt de kriebels van haar. Niet mijn type. Ted vind ik geen leuk mens. Hans in Frankrijk ook niet trouwens.