Spoiler Ik vind het ook heel moeilijk om te zien omdat het voor haar geen grapje is, ze lijkt erg beschadigd en probeert daar mee te dealen. Wel heel fijn om te zien hoe vertrouwd ze met die man uit de friettent is, ze is dus niet helemaal alleen. Want dat is het gevoel wat ik bij haar kreeg, eenzaamheid.
Ohhh wat een tranendal toch bij Martijn. Ik vond het echt zwaar overdreven Het leek wel alsof er iemand dood ging
Ik doe het via een spoiler. Geen idee wat ik wel al kan zeggen en wat niet Spoiler Martijn loopt ook echt te hard van stapel hoor. Die laatste meid was volgens mij helemaal overrompeld . Denk dat hij nu te snel gaat/wil en het haar afschrikt. Vind Natasja ook niet zo vriendelijk overkomen. Beetje verwend ofso. Snap echt wel dat er in die laatste man weinig zat van wat hij liet zien, maar hij kreeg ook niet de kans. Vond ze beide best lelijk tegen hem doen/over hem praten
Nou precies, ik zit met open mond te kijken. Die is echt niet rijp voor een relatie, waar gáát dit over?
Echt bizar… Zij is de enige die schreeuwt en die mannen behandelt als kleine kinderen. En dat verwijt ze hun… ik zou als man zijnde echt m’n spullen gepakt hebben, echt verschrikkelijk om zo tegen je ‘gast’ te praten.
Wowww, Astrid... men, ze kan echt ontzettend weinig hebben. Het zal vast wel net ietsje anders zijn dan er zien, lang leve tv. Maar waar ging dit over.... Niet oke.
Astrid komt op mij beschadigd over en heel erg ocd. Lepels recht , vorken recht in de vaatwasser, oortjes allemaal naar 1 kant, kaarsjes waterpas. Dat is niet vol te houden en brengt ook spanning met zich mee lijkt me.