ja ongelooflijk die astrid!!!! hoe heeft ze ooit een man gehad? vreselijk spullen pakken en wegwezen!!!
Wat een moeilijke vrouw is Astrid. Enerzijds vind ik haar een enorm zuurwijf en kan ik me er niks bij voorstellen dat ze ooit een man heeft gehad. Anderzijds heb ik medelijden met haar. Volgens mij zit ze enorm met zichzelf in de knoop en is ze totaal niet klaar voor een relatie.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5326686/astrid-harmjan-geschoffeerd Dit is dan wel weer mooi van Astrid.
Dat is dan wel weer mooi van haar inderdaad. Maar ze heeft wel issues hoor...ze is echt een controlfreak. Diet mij aan iemand in mijn omgeving denken, op zich leuk persoon maar door zulke dingen dus helemaal niet en falen de relaties vaak al snel.
Echt he.....en ook hier weer een vrouw die heel erg op haar grenzen/strepen staat. Terwijl Ben echt niks kwaads/heftigs/intiems in de zin had. Ik vind dat zij zich wel echt weinig open opstelt en veel afhoud
Ja ik vond het ook allemaal wel meevallen, maar aan de andere kant vond ik Ben ook wel een beetje vreemd reageren, het was net of hij een beetje boos werd..
Het was enkel een test, het is echt zo overdreven van denise. Maar ik gok dat ze toen al wist dat ze hem naar huis ging sturen Vind het erg amicaal bij vele b&b ers
nou die Hans is echt vreselijk. Tegen die Denise ook ‘je komt een op een onhandig moment’ . Dat zeg je toch niet! Ze komt helemaal voor jou naar Italië. Geen ‘leuk dat je er bent ofzo, niks! Ik loop een beetje achter.. nu afleveringen op Videoland aan t kijken
Ja, er zitten best wat afstandelijke, horkerige types bij. Snap trouwens ook niet waarom die uit Frankrijk haar ex heeft uitgenodigd en dat hij er ook nu al zoveel dagen bij zit. Als ex was ik ook thuis gebleven.
Haha ik zei tegen mijn man dat ik het echt knap vind hoe ze steeds haar grenzen aangeeft. Ik laat het altijd maar gebeuren om de ander geen ongemakkelijk gevoel te geven, ik wil bij Denise op cursus
Ja, dat kan ik me voorstellen. Grenzen goed en netjes aangeven is ook eel echt een vaardigheid. En zij beheerst dat heel goed. Je hebt gelijk dat dat wel echt knap is.
Echt zeg, zag er zo ongemakkelijk uit. Niks gezelligs aan. Ze valt duidelijk niet op hem. Ze is denk ik eigenlijk al voor Dave,de leggingman, gevallen
Hoi, ik heb dit topic niet gelezen en de serie nog niet gezien maar wilde het eens bekijken. Maar nu vraag ik me af wat precies het concept is... Boer zoekt vrouw logeerweek maar dan blijven er telkens nieuwe komen De bb houder kent de kandidaten niet (blind date dus)? De kandidaten hebben zich aangemeld nav een oproep op tv? Hoeveel gasten mogen er max zijn? En blijven deze komen en gaan tot "de ware" is gevonden of blijft het doorgaan tot alle inschrijvers zijn langs geweest? Zijn er ook normale b&b gasten tussendoor en wat doen al die familieleden erbij? (Ben bij aflevering 20 geloof ik ingestapt, daarvoor kan ik niet terugkijken)
B&B eigenaar doet oproep Krijgt reacties van potentiele liefdes Eigenaar kiest er 4-5 uit Deze komen dan idd logeren En er komt er steeds 1 bij. eigenaar kan ze naar huis sturen maar de liefdes kunnen zelf ook gaan. Het leven van de eigenaar gaat gewoon door met gasten, familie vrienden etc