https://kiwify.nl/bb-vol-liefde/?fbclid=IwAR3qqMZGB9IZ9M-LlQsiJJClWBohuVx7-cW_YfN0fIVKjF1exKwylJndL4c
Yep de eigenaar kent ze enkel van een filmpje waarin ze zich voorstellen 5 tegelijkertijd is niet voorgekomen maar 2/3 tegelijkertijd wel
Oké maar wij zijn nu dus heel verbaast dat Martin helemaal weg is van Marian en die donkere wegsturen, daar mega verdrietig over is, maar er dan toch nog een nieuwe bij laat komen (fenna).. vind dat best lullig voor die Marian. Zelfde geldt voor die Richard die al een soort koppel is met die blonde (korte haren) maar dan komt er toch een nieuwe..? Zou echt not amused zijn als ik die vrouw was
Kennen jullie het commentaar van Rick Evers op Facebook? Hij geeft altijd hilarisch commentaar op boer zoekt vrouw. En heeft hij nu na veel aanvragen ook over b&b gedaan. Pas lezen als je alle afleveringen gezien hebt!
Ik zag dat Tjerk van zn achternaam Hilarius heet... Hoe hilarisch is dat Ik vins het echt een verschrikkelijke man, met zijn "OSM" uitspraak en dat denigrerende tegenover Ben over zijn C&A overhemd. Echt NMSM (niet mijn soort mens) Ben is veel "echter" en leuker. Heel vrolijk ook. Petra vind ik ook vreselijk. Met haar " ja ik denk dat ze over twee dagen wel weg is".
Ik kreeg het van Ben bij Denise ook wat benauwd. Meteen zo vol er voor gaan. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat je iemand in die situatie echt leuk gaat vinden... andere kandidaten, camera's, meteen in huis bij diegene. Heel onnatuurlijke setting.
Vind dat elke x bij haar. Heb ook het idee dat ze sommige hempjes gewoon naar binnen/boven omslaat. Je ziet vaak een randje zitten.
Goh volgens mij gaat Martijn iets te snel voor Fenna. Ik heb niet het idee dat zij zich prettig voelt bij zijn liefdesverklaring. Ik gok dat zij uit zichzelf weg gaat.
Wauw, wat een flapdrol die Martijn Dat breng je toch niet zo met beide meiden om het kampvuur?!? Arme Suus en Fenna voelde zich duidelijk opgelaten. Ik denk wel dat zij het beste bij hem past van alle meiden. En die Jan bij Natasja, is nog vreemder dan Menno
Wat ik van de berichten moet geloven is die jan al vaker ( in datingprogramma's) op tv geweest. Ik twijfel dan meteen of het hem te doen is om een partner te vinden of dat hij gewoon graag op tv wil komen https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5326808/jan-bb-vol-liefde-frankrijk-natasja-first-dates-lang-leve-de
Oh nu je het zegt! Zag zoiets inderdaad voorbijkomen. Maar het is niet bepaald een sprankelende persoonlijkheid
Ik volg het niet echt, maar er waren toch al meer kandidaten al in andere programma's geweest dacht ik? Ik snap alleen niet dat hij er nog is. Zelf stapt hij niet op omdat hij nog mogelijkheden ziet, maar waarom laat zij hem niet gaan? Ik vind die Menno ook maar vreemd. En hoe de gasten dan over elkaar praten tijdens die interviews, soms echt vreselijk