B&B vol liefde

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jinxx, 13 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ook.

Natuurlijk kan iemand leuk doen en flirten en proberen of zijn gevoel meer wordt en als dat uiteindelijk niet zo is, dan wil dat niet zeggen dat hij alles bij elkaar gelogen heeft. Vind het voor Dave echt sneu, hij is heel eerlijk en probeert het echt goed te doen en dan dit.

En dan zegt ze wel steeds: "ja eerst ben ik het helemaal en nu ineens niks en je doet alsof" . Maar dat heeft hij helemaal niet gezegd. Hij heeft gezegd dat hij haar leuk vindt, dat hij heeft geprobeerd of zijn gevoel meer werd maar helaas werd dat het gewoon niet.

Alsof dat betekende dat ie de boel bij elkaar liegt en dan ook nog zeggen " ik ben er wer ingetrapt"

Triest en kinderachtig.

Novi vindt dit leuk.
  2. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ja ze is overduidelijk gekwetst. Hem vergelijken met haar ex vind ik wel ver gaan, ze hadden nog geen relatie ofzo.

3. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Als ze commentaar had op iemand. Of ze vond iets niet fijn, dan was dat altijd omdat haar ex ook zo deed vroeger. Voor mij een signaal dat ze nog niet over haar ex is.

Frun vindt dit leuk.
  4. Novi

Novi Niet meer actief

Waarom Astrid mee doet is me een raadsel. Ze heeft het er alleen maar over de liefde voor haar kinderen en dat er geen ruimte is voor een man?! Prima natuurlijk, maar waarom dan dit hele circus. Ik vond haar gister wel leuker dan de afgelopen weken. Voor het eerst wat kwetsbaar.

5. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Oh, Astrid is nog maar een jaar gescheiden....misschien daarom ook nog die giga-muur.

En Denise...wauw, die laat zich wel kennen zeg. Niet zo fraai. Snap dat ze zich heel erg gekwetst voelt, ze was voor hem gevallen. Maar verhaal halen?o_O

6. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Met mammie aan haar zijde..

Frun vindt dit leuk.
  7. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    Nou snap ook niet waarom Astrid mee doet.. sneu voor harm jan. Wij vinden hem trouwens wel enorm welbespraakt met psychologisch inzicht voor een vrachtwagenchauffeur of zijn we dan bevooroordeeld:oops:? Misschien komt t ook omdat Jan nu een acteur blijkt te zijn en wij ons afvragen of er niet meer bij zitten. Waaronder dus harm jan en ik denk zelf ook Denise en Sven. Die gesprekken van haar lopen zo onnatuurlijk altijd.

Ben benieuwd of Ted de liefde nog gaat vinden, die heeft echt haar manier voor alles en als een man niet zo is... tjerk was ook niets voor haar.

wishfulthinking vindt dit leuk.
  8. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Hahaha je reactie over Harm Jan ...
    Ik vind het een topper..
    Hij houd het lang vol

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Natuurlijk kan er meer achter zitten, dan wij hebben gezien, maar ik vind die reactie van Denise ook wat overtrokken overkomen. Al denk ik wel dat hij meer op haar niveau zat. Ik zei net tegen mijn man dat Sven wat intelligenter overkomt en plop, ik had het net gezegd of ze zei dat ze zijn woorden niet altijd begreep. Ze begreep grappen van andere kandidaten ook niet altijd.
    Wat dat betreft vond ik ze wel goed bij elkaar passen met veel interesse in uiterlijk, sport, zelfde gevoel voor humor enz. Jammer dat het niets werd, maar ik denk ik dat ze nog teveel aan slechte ervaringen met exen denkt.

Astrid begrijp ik ook niet, waarom doe je mee als je niet open staat voor een relatie? Bovendien heb je met je kinderen toch een andere relatie dan met een partner. Nou ja, ik zou het leuk vinden als het alsnog wat wordt.
    Ben blij dat Richard iemand gevonden heeft.
    Van Martijn en Fenna weet ik het niet, ik zou het denk ik Spaans benauwd krijgen van zijn verwachtingen.

Nellie4 en vlinderCN vinden dit leuk.
  10. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Wat betreft Astrid, zij heeft het denk ik gewoon ergens gaandeweg in haar hoofd gehaald dat zij niet geschikt is om een relatie mee te hebben (iets wat haar ex ook een beetje insinueerde). Maar onder die hele laag van zelfbescherming en mannen wegduwen zit denk ik een lieve vrouw die ook een partner aan haar zij verdiend. Ze is alleen kei- en keihard voor zichzelf, zodat ze niet in zoiets spannends hoeft te stappen als een nieuwe relatie. Met die gedachte vind ik het juist wel dapper van haar dat ze toch meegedaan heeft.

11. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    Nou, daar gaan we hoor... de laatste aflevering. :D

12. Novi

Novi Niet meer actief

Ahhh toch vind ik het eind tussen Harm Jan en Astrid wel heel lief.

Anniek88, Frun en Jo79 vinden dit leuk.
  13. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    Ahhh jaaa. Leuk!

En ik hoop zo dat Natasja Menno erg is gaan missen

14. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ja daar hoor je niets meer over, dus zal wel niet dan

15. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Dat was inderdaad gewoon te cute!

16. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    Hoe zou het met die uit Frankrijk aflopen? Hans en petra en Natasja en menno...

Leuk hoor dat Astrid en HJ toch bij elkaar zijn.
    Denise en sven gaat m niet worden.

17. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ja ik hoop op een update binnenkort

18. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Als ik het goed heb begrepen, zitten een aantal b&b eigenaren dinsdagavond bij Jinek om te vertellen hoe het nu gaat.

19. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Met Hans en Petra gaat het goed!
    Ze zijn nog bij elkaar en doen het rustig aan.
    Bij boulevard kwam een filmpje van hun 2 voorbij.

vlinderCN en Nellie4 vinden dit leuk.
  20. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Oh leuk!!!

Deel Deze Pagina