Ik ben benieuwd hoeveel geld jullie per jaar uitgeven aan vakanties en ook wat je hier dan van doet. Vorig schooljaar, dus van augustus 2015 tot augustus 2016 hebben wij ongeveer 5000 euro aan vakanties besteed. In de herfst een weekje Center Parcs - 800 Met kerst op wintersport (met familie mee, gratis accommodatie) - 200 euro In de zomer 2 weken naar Italië, in appartement met 3 kamers, met zwembad, inlc al het eten, bv benzine, uitstapjes. - 4000 euro.
Wij gaan in de zomervakantie altijd naar het buitenland met her vliegtuig. De andere vakanties gaan we een nachtje in een hotel (fervent Van Der Valk gangers haha) of een midweek naar Landal. Ik denk al met al dat vakanties ons rond de 5000 per jaar kosten maar heb het nooit uitgerekend.
Dit jaar ong 1000,- kwijt geweest. Volgend jaar gaan we naar Portugal en dan zullen we rond de 2000,- zitten. Dan vaak her en der nog een uitstapje tussendoor en dan kom je al gauw aan de 2500,-.
Wij (2 volwassen en 3 kinderen) hebben dit jaar 19 dagen rondgereisd in Albanië. Totale vakantie (hotels, gids met auto, vliegtickets, eten/drinken) kostte iets van 7600 euro. Vorig jaar zijn we 12 dagen naar Marokko geweest en dat lag rond de 5000 euro. Volgend jaar gaan we naar Luxemburg en dan hoop ik niet meer kwijt te zijn dan 2000 euro. Daarnaast proberen we ieder jaar nog 'n weekend weg te gaan en dat kost nog eens zo'n 500 euro.
Waarschijnlijk boven de 5000 ben ik bang☺️ Dit jaar; Januari: weekendje Vennebos, Februari: weekend Dublin, schoonouders meegenomen voor hun verjaardagen Maart: weekend Vennebos Mei: lang wekend Pukkemuk met Hemelvaart Juni: weekend Renesse Juli/augustus: 5 weken door Europa. Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Duitsland September; net terug van een weekend Volendam Oktober: herfstvakantie; ligt aan het weer, nog geen plannen. November: waarschijnlijk Vennebos oid... December: met de kerst gaan we skiën in Frankrijk. Ik weet niet hoeveel wij kwijt zijn, we hebben een eigen caravan en ik ben erg goed in goede aanbiedingen vinden oa Dublin, retourticket pp was 20! En de skivakantie in Frankrijk is 1450 incl. vervoer, verblijf, skipassen en materiaal kind.
Vanaf januari tot aan nu zo rond de 4500 euro. De zomervakantie koste 3200 euro. 2 keer een weekend van 400 euro en een nachtje weg En dan gaan we nog een weekend naar Engeland in december kerstshoppen en naar het kasteel van harry potter. Dus iets meer als 5000 per jaar.
0,0 aangezien we het heerlijk vinden om thuis te blijven. Genieten doen we volop met o.a. dagjes weg. Maar goedkoop was het niet. Buiten ons normaal te besteden geld heb ik in die 3 weken nog 1600 euro van de spaarrekening gehaald. Waaraan dat opgegaan is weet ik niet, maar het was heerlijk!
Wij zijn dit jaar niet op vakantie geweest en vorig jaar een midweek op een camping en dat heeft ons zo'n 70 gekost
Echt een geweldig land om naar toe te gaan. Bergen, meren, mooie natuur, de zee, heerlijk eten, vriendelijke mensen. Supervakantie gehad. De gids die we in hebben geschakeld heeft een voorstel gemaakt met steden om te bezoeken en daar hebben we zelf hotels bij gezocht.
In het voorjaar 2.5 wk vacansoleil park in frankrijk a 900 euro. Benzine,extra boodschappen, uiteten wrs rond de 1500 euro in totaal. In het najaar 2wk landal park 1100 euro de accomodatie. Wrs ook rond de 1500 euro met uitstapjes. Gezin met 2 kinderen
Wij vinden vakantie heerlijk en daar geven we ook wel wat aan uit. Alleen dit jaar al ongeveer 9000 euro. Dit is ook echt waar onze prioriteit ligt. Ik ga liever een weekend weg dan een stapel nieuwe kleren. Zomervakantie ongeveer 3500 voor drie weken kamperen. Ongeveer 1000 euro voor de plek en de rest gaat op aan bijna dagelijks uiteten en heel veel uitjes. Skivakantie ongeveer 2500 voor een week inclusief lessen, eten, skipas, materiaal huren etc. Ongeveer 4 a 5 keer per jaar een lang weekend of midweek weg. Ongeveer 750 per keer inclusief uiteten. Er gaat bij ons heel wat geld op aan het buiten de deur eten . Verder zijn we aan het sparen voor een rondreis van zes weken door nieuw- zeeland.
Voorjaarsvakantie ca 300 euro kamperen en uitjes. Dit is exclusief boodschappen, die doe ik normaal nl. Ook. Zomer 17 dagen oostenrijk. Camping ca850 euro incl toegang tot kabelbanen. Met nog uitstapjes erbij ca 1500 euro uitgegeven denk ik. Totaal dus max 2000 euro.
In de meivakantie een lang weekend naar Duitsland en afgelopen zomervakantie 10 dagen naar zuid-Frankrijk. De reis en het appartement kostte ongeveer 1300 euro (twee volwassenen en een dreumes) en daar hebben we ongeveer 500 euro opgemaakt. Het weekend Duitsland kostte zo'n 450 euro, inclusief benzine, en daar hebben ongeveer 200 euro opgemaakt. Samen zo'n 2450 euro dus. Meestal gaan we tussen kerst en oud en nieuw nog een paar dagen weg maar dat is er afgelopen keer niet van gekomen.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. De zomervakantie is altijd camping...plaats rond de 800 euro, maar met brandstof erheen en daar uitstapjes e.d denk dat we op het dubbele uitkomen. Dan gaan we of in de meivakantie of in de herfstvakantie nog een midweek centerparks/landal. Wat alles bij elkaar rond de 400/500 euro kost. Heel sporadisch een extra weekendje maar dat is niet standaard. wel hebben we ipv museumjaarkaarten, abbo op de zoo, zwemabbo, binnen/buitenspeeltuin abbo.
Tot nu toe elk jaar nog voor 1500 euro op vakantie gekund, in het begin was het 1 week all in Turkije of Spanje maar dan met 1 of 2 kinderen, nu met vier lukt dat niet meer We gaan dus sinds 4 jaar naar de camping meestal Frankrijk in een bungelotent zo'n 14 dagen, vorig jaar waren wij de eerste twee weken van de zomervakantie in Frankrijk 15 dagen 750 euro,300'euro benzine 100 euro tol 200 euro leuke dingen doen Boodschappen rekenen wij nooit mee omdat we die ook als we thuis Zouden blijven nodig hebben. Zo'n 2 keer per jaar gaan we een weekendje weg en dat zijn dan last minutes voor 89 euro met ons allen. In de zomervakantie willen wij max 2500 euro kwijt zijn aan 2 weken in een bungelotent incl uitstapjes ( doen we niet veel) benzine en tol Midweekjes of weekendjes weg max 200 euro alles wat goedkoper kan is mooi mee genomen tot nu toe altijd gelukt
Voorjaarsvakantie 3 dagen Disney ongeveer 500,- Voorseizoen (half maart tot eind juni) camping ongeveer 1100 zomer vlieg vakantie Turkije, reis, VISA, trein enz 2200 Herfstvakantie weekendje slagharen 140 Kerst wintersport 1500 Best veel eigenlijk 😳, maar zoals eerder iemand ook al noemde: wij geven niet veel uit aan kleding, dan ga ik echt liever op vakantie met mijn jongens, dat zijn herinneringen...
dit jaar; met Pasen naar het hof van saksen geweest a 600? Excl de kosten daar. Juli :4 dagen camping 150 excl overige kosten daar Aug: 14 dagen camping zuid Frankrijk 500,- excl Hotel 135,- en dan de overige kosten daar. Heel misschien gaan we in de herfst of kerst vakantie nog een paar dagen weg.