Hey lieve luitjes.. ik heb een vraagje.. ondertussen weten er redelijk wat mensen hoe mijn situatie ervoor staat. gewoon heel erg negatief. alle testen. gister bij de dokter geweest en ook die test negatief. maar ik vind het raar, ik weet dat ik mijn eitje heb gevoeld maar tot op heden nog niet gemenstrueerd.. wel heb ik echt soms ondragelijke buikpijn.. nou vroeg ik me af.. zou het kunnen dat ik een Buitenbaarmoederlijkezwangerschap heb? ik bedoel... ik heb ooit eens gehoord dat als dat het geval is, er geen hcg in je urine te vinden is. maar of dat dat waar is weet ik niet. iemand hier, die het wél weet? alvast bedankt!
Ik heb een aantal jaren geleden een bbz gehad maar er was wel degelijk hcg in mijn bloed. Ik had dan ook een positieve zwangerschapstest. Enige manier om dit zeker te weten is om een echo te laten maken.
dat is een snel antwoord! dus jij denkt dat ik me geen zorgen hoef te maken? of was jou zwangerschapstest een bloed test? liefs
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=8254 ik heb er geen ervaring mee.. maar heb deze even voor je gekopieerd. succes alvast.. groetjes van Ramona
oh ok, daar hoef ik gelukkig niet bang voor te zijn! want het is dan echt op te merken in de urine.. wel heb ik idd hevige buikpijn aan 1 kant. er zit me links onderin me buik echt iets gruwelijks 'in de weg' af en toe denk ik... breng me maar naar het ziekenhuis zo erg is het dan.. naja.. het zal allemaal wel uitlopen.. ik wacht gewoon geduldig op de : evil:
Zou je niet even de huisarts bellen meid en het aan hem/haar vragen. Je bent ook al een behoorlijke tijd overtijd.
denk dat het ook onschuldig is.. ik ben gister bij de huisarts geweest..maarheb de huisarts niet gezien.. de assisitente heeft me 'geholpen' en die zei dat het niks was.. ik moet zo werken maar als het weer zo erg wordt als de pijn die ik vannacht had ga ik toch maar naar de dokter denk ik... gezeur, ik heb het gehad
hoi meid ik hoop dat het niks ernstigs is en de duivels snel komen zodat je verder kunt maar meid als je het niet vertrouwd of buikpijn blijft houden moet je echt de ha of gyn bellen om een echo te laten maken succes meid
De assistente kan niet oordelen of het voor jou nodig is om een dokter te zien of niet. Ik zou gewoon even bellen en een afspraak maken. Technisch en wettelijk gezien, mag een assistente niet eens vragen waarom je een afspraak wilt.
nou dan overtreed onze assistent de regeltjes wel.. toen ik belde voor een afspraak moest ze perse weten waarvoor ik wilde langskomen.. daarop antwoorde ze dat ik maar even moest komen met wat urine.. vervolgens heeft ze die test afgenomen die negatief was. toen ik vroeg om een bloedtest omdat bij mijn vorige zwangerschap pas na 8 weken overtijd positief teste en ik al bijna 11 weken zwanger was antwoorde ze dat een bloedtest alleen was voor mensen met een kinderwens. ik begin haar een btje zat te worden.. wil mijn andere assistente terug! dat was zo een lieverd. om eerlijk te zijn vertrouw ik het niet.. ik heb te veel pijn 'om niks?' ik kijk het nog even aan en anders bel ik de dokter! bedankt voor jullie berichtjes.
Misschien is het tijd om een andere dokter te zoeken en anders een klacht in te dienen bij je huisarts. Een bloedtest is niet alleen voor mensen met een kinderwens. Vind het een raar verhaal van de assistente. Jij voelt je niet goed en met een vrouw en haar buik moet je niet sollen, daar moet gewoon even naar gekeken worden.
hey Johe, ja we zitten nog steeds een beetje in hetzelfde schuitje he? Ik heb alleen zo een ontzettende buikpijn :S jij toevallig ook? ik moet zo werken maar ik houd jullie op de hoogte als ik weer thuis ben. liefssss
Hoi Lela, Ik zit nu midden in een onzekere periode of ik wel of niet een bbz heb. Zie mijn topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=38631 Ik hoop dat je er wat aan hebt, knuffel conny
ik zal zo mn banner hier ook even plaatsen kun je zien dat ik in het zelfde schuitje zit als jou. vervelend is het zeker ik weet ookniet meer waar ik aan toe ben
hey richmono, bij mij zijn de : evil: inmiddels gearriveerd. Ik hoop, dat ook jij, snel zekerheid krijgt.