Hallo, Wij gaan binnenkort een weekje naar een Landal park. We hebben wel een babybedje in ons huisje, maar ik weet niet hoe goed dat bedje is. Zit er aan te denken om mijn eigen campingbedje toch maar mee te nemen. Wat is jullie ervaring hiermee? Firella
Gewoon ff bellen en anders mee nemen = niet zo'n punt toch? Geen ervaring mee maar wil t ook wel weten. Wij gaan over 3 weekjes nl.
ja joh past ook nog wel in de auto, die zit toch nog niet zo vol Maar heb even gegoogeld en neem toch mijn eigen spullen mee. Lijkt me toch wel frisser. Groetjes Firella
ik ga morgen een weekje naar de lommerbergen van landal. ik heb een matrasje gekocht voor in het camping bedje en die neem ik mee. verder neem ik mijn eigen onderlakentjes en slaapzakje mee. ben ook benieuwd hoe het bedje is maar als ie niet goed is ga ik gewoon bij landal klagen. hun zetten het erbij dat het aanwezig is dus moet ie ook goed zijn ook.
2 weken terug zijn we naar centerparcs geweest en die hebben een goed ledikantje. ik had wel een campingbedmatrasje meegenomen. ze hadden alleen geen lakentjes. veel plezier
hoi hoi uit ervaring weet ik dat het er verzorgd uit ziet de bedjes. alleen wel zelf de lakentjes meenemen ja. wij gaan er in februari weer heen. we willen nu wel een keer naar de eemhof. we zijn in huttenheugte en hoch sauerland (duitsland) geweest. groetjes sandra
wij waren in april in Landal vennebos...Teun heeft daar in het bedje geslapen van hun...het amtrasjes vonden wij dik genoeg en er zit een dekbedhoeslaken bij en een lakentje voor om het matras wij hebben het alleen anders gebruitk...dekbedhoeslaken om het matras gedaan en het lakentje zo gebruikt...wel zelf een dekentje meegenomen...had zelf ook lakens mee hoor maar niet gebruikt dus. nu weer alles mee naar Belgie Sunparcs maar ook niet gebruikt.....
Bedje van Center Parcs en Landal zijn hier prima bevallen hoor! Landal was een echt ledikantje en CP een campingbedje.
Bij Landal (Coldenhove geloof ik) hadden wij een campingbedje van daar, en dat zag er niet echt top uit vond ik. Wij hadden voor de zekerheid ons eigen campingbedje mee, en die van Landal hebben we toen als box gebruikt! Werkte ook prima.
Zijn inmiddels al weer terug van de vakantie Er was inderdaad een redelijk knap campingbedje. Ik had zelf ook ons eigen campingbedje meegenomen en mijn eigen aerosleep. Ik vind alleen het matrasje wat bij het bedje hoort wel erg dun. Het bedje van landal hebben we als box gebruikt! (Twee keer lakens meenemen...) Groetjes Firella