B free flessen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Fleur1, Feb 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik heb gisteren op de 9 maanden beurs B free flessen gekocht zou deze echt zo geweldig als ze zeggen of heb ik de miskoop van het jaar gemaakt?

2. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik ben er wel tevreden over. Mijn meisje had heel erg last van krampjes en sinds ik deze fles gebruik is het binnen 1 week verdwenen. Ben hem wel pas gaan gebruiken toen ze al 2 maanden oud was, eerder vond ik de speen te groot. Ze dronk er niet fijn uit. Ze zeggen dat je geen bubbels krijgt, maar dat is bij niet het geval. Heel veel bubbels?!? Maar ja, ze heeft nu geen krampjes meer..

3. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    geweldige flessen vinden wij. de lucht blijft goed in de fles, ons kleintje had/heeft veel minder krampen en wat ik erg fijn vind, hij drinkt er veel rustiger uit.

eerst had ik de avent fles, die had hij binnen 5 minuten leeg met de kleinste speen, bij deze fles drinkt hij erg rustig en neemt zelf voldoende pauze.

wat mij betreft zeker geen miskoop. ben hem gaan gebruiken toen florian 5 weken oud was.

4. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Wij zijn er ook erg blij mee. Krampen heeft ze nu sowieso niet meer maar ze drinkt nogal gulzig en met deze flessen gaat het allemaal rustiger en verslikt ze zich niet meer. Wij gebruiken er gewone Avent spenen op want die van BFree zelf gingen te snel en zijn zo ontzettend zacht.

Geen miskoop hoor. Voor ons niets anders meer ook al zitten er veel onderdelen aan.

Succes, M

5. Morrighan

Morrighan Bekend lid

Nov 21, 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Ja wij zijn er ook erg tevreden mee.
    Het is zo'n beetje de enige fles die Cailan pakt (BV)

Vind alleen dat die indicator erg snel op roze springt. merk dat Cailan de melk graag iets warmer heeft.

6. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Een superaankoop heb je gedaan! Wij waren er echt superblij mee! Elena is nu zover dat ze gewoon uit de Etos brede hals fles drinkt, maar in het begin heb ik echt zoveel aan die flessen gehad!

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    bij mij was het de miskoop van het jaar...heb tegen darmkrampen veel meer gehad aan sap-simplex en abc dolphius

8. super fijne flessen ik heb dr ook 2gekregen en ik vind ze geweldig vooral ik nu de papspeen voor dr op heb gekocht!

groetjes krullie

9. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    super flessen...

ff een tip: de flessen van dr. Brown (Etos en Prenetal) zijn hetzelfde!

Share This Page