B.m.w.

Discussie in 'Babynamen' gestart door esme66, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0

Sorry hoor. Zooow, een beetje geïrriteerd ofzo?? ;)

Dat bedoel ik.
    Je vraagt toch onze meningen? Mijn mening: ik zou voor B.W.M. gaan. Succes ermee!

2. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Sluit ik me bij aan.

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Mee eens! En eigenlijk staat het alleen op brieven/paspoort o.i.d. De tweede naam gebruikt je eigenlijk niet. En als iemand tegen mij zou zeggen ik heet: Bas Mitchel Wiegman (bijvoorbeeld) zou ik niet denken: oh wat grappig zijn initialen zijn dus BMW. Gewoon doen!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen daar helemaal over nadenken :p

Wij hebben gewoon de naam gekozen die wij leuk vinden
    Ja ja dames... Bentley:D;)

Ik zou dus gewoon lekker doen wat jullie leuk vinden:)

5. esme66

esme66 Niet meer actief

Sorry hoor. Zooow, een beetje geïrriteerd ofzo??

Nee hoor, niet geirriteerd, maar ik mag dat toch een rare reactie vinden..? Dat ik meningen vraag wil niet zeggen dat ik zelf helemaal geen mening heb..
    Dit is inderdaad een reactie die ik echt niet verwacht had,
    een ex van me had de voorletters KLM, is nooit een seconde bij me opgekomen zijn ouders te vragen of zij soms vliegtuig -gek zijn ofzo...

Maar sorry als ik geirriteerd overkom..

6. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hmm, niet echt erg.

Wanneer gebruik je nu al je initialen?

Misschien op je werk, onder je correspondentie? Alhoewel er ook veel bedrijven zijn die alleen de 1e letter gebruiken.

Je moet het ook zien in combinatie met een achternaam. Als er onderaan een brief staat B.M.W. de Vries vind ik het helemaal niet zo opvallen hoor! Dhr. B.M.W. van de Ende. Niets geks aan toch?

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik zou me er niet aan storen hoor.... Net alsof ik als ik een brief krijg van een meneer B.M.W Bakker/De Vries??Jansen enz stil ga staan dat de initialen BMW zijn. Nee het zou mij niet veel uitmaken dus ik zou het gewoon doen! xx

8. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Nee, totaal niet storend.. echt gewoon niet!

9. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het zou mij waarschijnlijk niet opvallen.
    Maar als ik het van te voren zou zien, dan zou ik (als dat lekker klinkt) de laatste twee namen omdraaien. Dus dan krijg je B.W.M.

10. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Helemaal niet storend... Zie niet in hoe hij op school gepest zou kunnen worden.. Initialen worden bijna nooit gebruikt..

11. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    B.M.W. wordt wel gebruikt in dagelijks gebruik althans als je kind ouder is (ondertekening correspondentie bijv) Als er B.M.W. Jansen staat kan de (flauwe) opmerking "was je vader BMW fan" gemaakt worden. Maar goed als je je daar niet aan stoort, dan zou ik me er niet druk om maken. Je hebt altijd mensen die het misschien opvalt dat de initialen van de baby BMW zijn, ik vind het niet storen en zou er geen probleem van maken. Anders de twee vernoemingen omdraaien.Ik kan me ook niet voorstellen dat een kind hierom gepest wordt.

12. Butters

Butters Lid

17 apr 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, de voorletters BMW vind ik storend... ik ben eigenlijk wel opgelucht nu ik je post gelezen heb, ik dacht eerst dat je zou gaan vragen 'help we willen de initialen BMW, welke namen kunnen we daarvoor gebruiken?'
    Ik zou het persoonlijk niet doen... al doe je het niet expres, je kind gaat er zeker meer geconfronteerd/geplaagd worden.

13. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik zou het persoonlijk ook niet doen, het is iets dat zeker in correspondentie enzo opvalt en dan zullen er idd snel opmerkingen over gemaakt worden. En ik bekijk het vanuit zijn oogpunt: ik zou zelf niet blij zijn als mijn ouders me B.M.W. <achternaam> zouden hebben genoemd.

Ik zou de M en de W dan omdraaien.

14. sarientje3

sarientje3 Actief lid

7 jan 2012
    194
    1
    0
    Zit veel achter de computer,maar daarnaast veel ge
    tilburg
    Ik vind het totaal niet storend. Zelfs als zou je er B.W.M. van maken kan je straks krijgen dat mensen gaan vragen of zeggen wist je dat er ook B.M.W. van kan maken? Dat lijkt mij nml pas vervelend als je die vraag elke keer krijgt.. Vind het ergens zelfs wel stoer B.M.W....

15. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Ik zou het gewoon doen hoor. Zo kun je bij alles wel wat verzinnen.

16. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Ik zou het gewoon doen hoor! Mijn moeder heeft toevallig ook deze letters en is er echt nooit mee geplaagd ofzo. Je ziet het in deze context alleen maar staan op officiële post enzo, verder nooit. waarschijnlijk zal het de meeste mensen niet eens opvallen als de namen voluit geschreven worden (zoals op het geboortekaartje).
    Ik zou er echt geen probleem van maken

17. 0lifantje

0lifantje Actief lid

7 jan 2012
    258
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee, zou het niet doen. Zou de letters omdraaien.

18. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik zou het ook niet doen en de letters dus omdraaien.

wat als meneer B.M.W. straks bij de mercedes garage wil gaan werken;);)

Deel Deze Pagina