Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#1 Infantem Amor, 9 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2012
    Pff ik zit na, voor de eerste keer in 15 maanden bijna zeker te weten dat ik een eisprong heb gehad, op het wachtbankje.

Ik had mij zo voor genomen om niet te veel aan te trekken van symptomen die ik zou gaan merken, eventueel. Maar nu zeggen andere je lijkt wel zwanger (2 vriendinnen, die niks weten van ons proberen, en ik werk in de zorg, heb al van 4 oudere dames de vraag gekregen of ik zwanger ben, want zie er zo goed uit en mijn ogen twinkelen?!)
    En dan ga je toch denken. Zou alles inderdaad te maken hebben met een zwangerschap, zou het nu eindelijk gelukt zijn?!

Alleen zou het niet moeten kunnen dat ik nu al van alles voel (al zegt mijn gyn van wel), want heb 18 aug pas mijn NOD?!

Ben moe, lust op eens dingen niet meer, beurs gevoel, misselijk :(
    Alleen ben ik zo bang dat mijn lichaam me weer eens voor de gek houd!!

Wie ervaart op dit moment (bijna) hetzelfde?

2. Kensho

Kensho Niet meer actief

Oh meis, ik hoop het heel heel erg hard voor je. Ik zit zelf nog niet op de wachtbank, maar herken veel van de vorige rondes... ;)

Het is zo moeilijk om nuchter te blijven tijdens de wachtweken, want juist omdat je zo op alles let vallen de gekste dingen je op. ;) Hier ook wel eens opmerkingen gehad van anderen dat ik zo straalde... Man die vond dat mijn borsten groter waren... Mijn moeder die had gedroomd dat ik zwanger was... Alles geeft (valse?) hoop. :)

Probeer toch met beide benen op de grond te blijven staan, (heel makkelijk gezegt... ;)) want de klap komt extra hard als je toch gewoon ongesteld wordt. Hopen mag natuurlijk, maar fluit jezelf op tijd terug. ;)

Ik ga keihard voor je duimen! Deze maand moet gewoon iets moois opbrengen! ;) Wel ontzettend spannend hoor! Ik hou je iig vanaf nu in de gaten! :D

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dit pas mijn tweede officiele ronde, maar ik heb dit nu al. heb mn ei net pas gehad en denk al steeds "ik voel iets in mn buik" . kijk steeds of mn borsten al groter zijn..
    je kan jezelf zo goed voor de gek houden. helaas. was er maar een manier dat je meteen kon zien of het gelukt was he?

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik herken het nog niet zijn pas bezig met de eerste ronde. Maar wat hoop ik voor je dat je gewoon over een aantal dagen een mooie positieve test heb. Ik ga in ieder geval voor je duimen.

5. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Ik ervaar hier ook hetzelfde als jij, maar ik heb pas op 21 augustus mijn nod.

Mijn afgelopen ongi was 4 dagen korter dan normaal en van de 3 dagen waren er 2 met spotting. Sindsdien een ongigevoel, pijnlijke boobies en erg moe en dat met af en toe steekjesin mijn buik.
    Helaas gaat alles gepaard met een negatieve test die ik vanmorgen heb gedaan...

Ook hier kan ik mijn lijf niet meer vertrouwen, ben ik bang...

6. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Oh ja, mijn vriend vind ook dat mijn boobies groter zijn geworden...

7. Infantem Amor

Ja dat sowieso. Dat is ook wel waar ik zo bang voor ben dat ik mijzelf gewoon voor de gek houd :$

8. Infantem Amor

Ik wil zo graag met beide benen op de grond blijven staan, maar dat is niet makkelijk!! Vooral niet als andere dan hun bevindingen laten blijken.

9. Infantem Amor

:D ;)

10. Infantem Amor

Ja op een gegeven moment vertrouw je je eigen lijf niet meer :(
    Dat heb ik nu al zo lang... En vaak als ik dan negatief testen, werd ik die zelfde dag nog ongi :$

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik kan ook de 18de testen en ik heb dit elke maand (ene keer meer dan de andere) ik baal soms zo ontzettend daarvan. Ik duim voor je en dat je maar een plakbeebje in je mag hebben. :D

12. Yvonne80

Yvonne80 Lid

8 aug 2012
    82
    0
    6
    V.S.
    Momenteel hetzelfde geval hier, mijn NOD was begin deze week en ik heb (na een opmerking van een vriendin, dat ik er anders uitzag) toch maar een test gedaan. Negatief, maar tot op heden ook nog geen ongesteldheid te bekennen. Wel vage klachten, die van alles kunnen betekenen. En het blijft maar door m'n hoofd spoken, zou het dan toch...vooral omdat ik die rare klachten heb (licht pijnlijke borsten, opeens bloedneuzen en hooikoorts die opspeelt, terwijl er momenteel nauwelijks pollen te bekennen zijn waar ik woon).

13. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Oh spannend meid. Ik hoop voor je dat je volgende week een mooie positieve test heb. Ik zit Ook weer op het wachtbankje. Ik heb deze maand geen zere borsten voor het eerst normaal vanaf me ei tot me ongi altijd zere borsten. En over dingen niet meer lusten gister avond aten we langanetten daar ben ik altijd gek op en had me er echt Op verheugt en vond het gewoon echt niet lekker. Maar heb vanochtend al een test gedaan en die was negatief. Dus ik moet ook nog ff afwachten tot zondag.

14. Infantem Amor

Ik heb verder hele maal geen pijnlijke borsten, wel erg gevoelig, alles kriebelt meteen. Bloedneuzen heb ik regelmatig, ivm een operatie.

Ik hoop dat je HCG gewoon nog op moet bouwen...

15. Infantem Amor

Ja stom is dat he, mijn man keek me gister echt aan van je spoort niet!! Ik ben altijd er van de pasta's, heb gister amper gegeten. Brie ben ik dol op, ik hoef het gewoon niet. Koffie heb ik deze week al 2 keer door moeten spugen. En ik mag ivm dat ik anders maagklachten en darm problemen krijg, geen friet (althans 10 steeltjes hooguit) en heb me nu toch zin in friet!!! Zo ontzetten maf...

16. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ja raar is dat dan hè. Ik heb gister ook niet veel gegeten zat echt met lange tanden te eten.Ik heb ook steeds vaker echt honger dat ik denk ik moet nu echt wat eten. Wat ik normaal ook niet heb. Me gevoel zegt echt het zou deze maand wel eens kunnen. Heb ook op dag 16 en 17 bruin verlies gehad had het aan iemand gevraagd die verloskundige is en die zei dat kan een innesteling geweest zijn.

17. Infantem Amor

Ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus, heb ondanks de medicatie een late eisprong gehad, dus ben erg benieuwd...

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    heel herkenbaar hoor! als ik zwanger hoopte te zijn voelde en merkte ik ook ineens van alles, maar dan was ik het niet..
    en toen ik wel zwanger was voelde ik juist niks bijzonders!
    iedereen is anders, de dingen die je noemt kunnen tekenen zijn van een zwangerschap maar het kan ook door andere oorzaken komen of misschien valt het je nu zo op omdat je er op let..

veel sterkte met afwachten en ik duim heel hard voor je dat iedereen het goed ziet :)

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik kan de 20e testen, maar heb nu een licht ongi gevoel. Is dit ''normaal''?? het is nog maar 3 dpo:(

20. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Ik heb 5 dagen na mijn eisprong 1 keer bruin slijmerige afscheiding gehad toen 2 dagen menstruatie krampen en daarna wit melkachtige afscheiding en nu weer wit dunne afscheiding.. Kan pas dinsdag testen dan is mijn nod maar ben heel benieuwd.. Hoop dat het raakt voor iedereen..

Jullie nog meer symtomen?

Deel Deze Pagina