Het is zover! In ronde 2 is het al raak! Stienke voorspelde het al, maar ik durfde het niet te hopen ondanks de klachtjes (1 cup grotere borsten, zere borsten, ochtendmisselijkheid, rommelende buik). Na een paar testen met vage streepjes, toch maar een digitale gehaald en ja hoor! "Zwanger" stond er! Mn mannetje kan het nog steeds niet geloven! Dit is de beste week van ons leven. Zaterdag getrouwd en nu zwanger!
Heb de banner! Weet alleen niet precies wanneer ik uitgerekend ben, dus dat kan nog aangepast worden..
Hihihi daarom zeg ik, heb de banner wel maar wat eronder staat moet nog aangepast worden. Weet niet wanneer ik uitgerekend ben. Ik heb eerlijk gezegd totaal niet opgelet deze maand wanneer we sex hadden en wanneer mn ei was.. Dus ik heb geen idee wat ik daar moet invullen..
Je moet de eerste dag van je laatste ongi invullen, vanaf daar begint de telling. Dus wanneer je ei was, maakt niet uit...
Hoi Vosje, jeetje wat lekker zeg, getrouwd en zwanger. waarschijnlijk was je dus al zwanger toen je trouwde, altijd leuk om een beetje terug te rekenen zeg maar. Geen problemen gehad met de trouwjurk, dat je boezem er niet meer in paste? )) En nu heerlijk genieten, fijn he?
Vosje wat een week zeg! Fantastisch! Gefeliciteerd met je zwangerschap en je huwelijk! Veel geluk in de toekomst!
Gefeliciteerd hoor! En zeker leuk dat je zwanger bent getrouwd, zonder dat je wist dat je zwanger was.
Gelukkig ging dat nog net! Ben van c70 naar d75 gegaan, dus het was wel een beetje behelpen. Ik heb de push up pads maar weggelaten en dat scheelde al veel. Ik ga nu lekker genieten. Ben vandaag met mn mannetje al lekker gaan winkelen. Hij is reuze trots.