Dames, er is een leuke Baby & Zwangerschap Beurs in Sneek! Datum: zaterdag 4 juni, welkom vanaf 10:00-17:00 uur, locatie: van der Valk Hotel Sneek. Hét evenement wat je als aanstaande mama en papa niet mag missen! MINT 26 organiseert zaterdag 4 juni aanstaande vanaf 10:00 t/m 17:00 uur, de eerste Zwanger & Baby Beurs in Sneek. Het evenement vindt plaats in het van der Valk Hotel Sneek en staat geheel in het teken van aanstaande ouders en jonge ouders met kinderen tot 4 jaar! Verschillende bedrijven, gericht op de zwangere vrouw, ouderschap, van baby tot dreumes presenteren zich tijdens deze beurs. Bezoekers kunnen gratis deelnemen aan de workshops: babygebaren, yin yoga en hypnobirthing. Heerlijk shoppen, rondkijken, ervaren en genieten bij meer dan 40 deelnemers met superleuke musthaves! Daarnaast zullen er een aantal interessante stands aanwezig zijn waar ouders (in spé) informatie kunnen inwinnen over diverse themas, zoals gezondheid, beauty/verzorging, voeding, bevalling en kraamzorg. De toegang is gratis en voor de eerste 50 bezoekers/gezinnen staat er een goodiebag klaar. https://www.facebook.com/events/218937788437954/
He wat toevallig! Dat weekend logeer ik bij mijn moeder die in Sneek woont. Ik ben alleen nog wel pril zwanger en heb er veel bekenden, o.a. werken er een paar in het hotel. Twijfel..