zwangerschaps symptomen opeens weg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gelbrich, 1 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelbrich

gelbrich Nieuw lid

1 apr 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo. Ik ben rond de 8 weken zwanger. Ik had elke ochtend last van misselijkheid en had pijnlijke borsten. Opeens is het weg! Ik maak me ernstig zorgen. Ik heb morgen avond de eerste echo, ik hoop zo dat alles goed is. Heeft iemand hier ervaring mee? Dat de symptomen opeens weg zijn?

2. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ik had het de ene dag veel erger als de andere. Dan leek het ook 'weg'. Probeer je niet teveel zorgen te maken en bel anders even je vk als je je echt teveel zorgen maakt.

3. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Hier precies t zelfde
    Niets aan de hand hier misselijkheid had ik niet maar die kwam na 12 weken om de hoek kijken
    Bel anders even je verloskundige op en leg het voor

4. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vervelend, hoop dat alles in orde is.

Ik zie alleen dat je nieuw bent? Je hebt dit topic helaas in het verkeerde rubriek gezet, kijk even onder het kopje zwanger daar zal je vraag op zijn plek zijn. :)

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Hier was het ook met de dag anders. Niet teveel zorgen maken en het morgenavond gewoon over je heen laten komen. Of nog even een testje doen?

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Het klopt dat de meeste symptomen na 9 weken opeens verdwijnen. Ik kreeg ook een paniekaanval, maar toen vertelde de verloskundige en echopiste dat.
    De pijn aan je borsten neemt het eerste af.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

8. LissanneTim

LissanneTim Actief lid

9 feb 2014
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen zorgen.
    Ik heb tot nu toe nergens last van 'afkloppen' Alleen dat mijn borsten een stuk groter zijn geworden sinds de zwangerschap (Ben nu 12 weken).
    Ik snap dat je denkt van ben ik nog wel zwanger?! Maar het komt goed!

9. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Hè dat heb ik nu ook ineens... in de avond komt t nog wel eens om de hoek kijken vooral dat futloos en winderig gevoel maar overdag is het weg.... begin me een beetje zorgen te maken alhoewel ben wel bijna 3 maanden zwanger misschien dat t eigenlijk echt over is??

10. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Ze zeggen toch ook zolang er geen bloed verlies is is alles toch ok?

Deel Deze Pagina