wasmachine samsung

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantalleke, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Iemand die me iets kan vertellen over de ervaringen met de samsung WF0804Y8E ??

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Dat nummer zegt me nix..heb wel een samsung wasmachine en ben tevreden over. Fijne programmas wast goed en schoon.

3. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb een eerder type uit die lijn (3 jaar terug gekocht) ben er enorm tevreden mee hij doet het nog steeds perfect!! Lijkt nogsteeds alsnieuw en iedereen zegt altijd dat ik zo'n mooie design wasmachine heb hahaha (mijn wasmachine is met zwart detail aan de voorkant)

dus van mijn kant geen klachten!

4. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook een samsung wasmachine gekocht 2,5 jaar geleden. Prima ding, nooit problemen mee gehad en doet zijn werk goed.

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb een Samsung gehad, en zou er niet snel nogmaals een kopen. Gingen al heel snel onderdelen kapot aan.
    Maar misschien had ik net pech. Er zijn ook een hoop mensen die whirlpool niks vinden, maar ik heb er een staan die echt zalig wast. Stil en nooit problemen.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ook een samsung wasmachine.
    Hij is stil en wast goed en wat ik wel fijn vind is dat hij vanzelf uit gaat als hij klaar is met wassen :D

7. Marjolein79

Marjolein79 Actief lid

11 sep 2007
    253
    0
    16
    Het zonnige zuiden
    Ik heb ook een samsung ecobubble maar dan de 7kg versie sinds een dik half jaar. En tot nu toe ben ik erg tevreden, hij wast goed schoon, is stil, de wasprogramma's zijn uitgebreid en makkelijk in te stellen, gaat vanzelf uit en hij ziet er ook nog eens mooi uit vind ik.

8. Locusta

Locusta Niet meer actief

Zo'n een hebben wij ook en die bevalt prima! :)

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een samsung van 5 jaar oud, wast nog steeds prima.
    Wel lekt hij nu na elke wasbeurt een klein beetje water, gelukkig hebben we er een lekbak onder.
    Waar het lekken vandaan komt geen idee, maar aangezien hij maar een klein beetje lekt, nog prima wast, maar al wel 5 jaar oud is...laten we er niet naar kijken.
    Als die echt stuk gaat kopen we wel een nieuwe.

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Hier ook een samsung wasmachine sinds 4 jaar en nog steeds erg blij mee.

Een keer was de pomp kapot en zelf gerepareerd voor 45 euro en verder nooit problemen mee gehad. Wast goed. Is stil en inderdaad als hij klaar is met wassen zingt ie Een melodietje en gaat ie uit.

Dus hier geen klachten;)

11. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Die hebben wij ook, bevalt super!

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Is dat de ecobubble?

Die hebben wij sinds een paar maanden.

Heel erg tevreden. Wast heel goed schoon en is heel erg stil.

13. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik hem zie op foto's hebben wij bijna dezelfde, alleen dan de 6kg versie.

Hebben hem nu een jaar en zijn ontzettend tevreden! Is erg stil, wast goed schoon en makkelijk bedienbaar.

14. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Wij hebben nu bijna een jaar de samsung eco bubble, waar je 8 kilo was in kan doen. We zijn er erg tevreden over, was schoon, stil en je gebruikt veeeeeeel minder wasmiddel doordat je een speciaal doseringsbakje erin heb zitten :) kortom een goed merk :)

Deel Deze Pagina