Hoi! Ik ben een master student aan de Universiteit Twente. Op het moment ben ik bezig met een exploratief gebruikers onderzoek voor een mogelijk product dat ouders en baby in staat stelt om hun hartslag te delen. Het is vooral gericht aan ouders wiens baby tijd heeft doorgebracht in een couveuse, maar alle ouders zijn welkom om mee te doen en de volgende enquête in te vullen: https://goo.gl/forms/FlrH1aJuK3NEQ2aJ2 Het zou mij heel erg helpen als jullie hem invullen. Alvast bedankt! Ik heb toestemming gekregen van het beheer om mijn enquête hier te posten.
Gedaan! Wel vond ik veel vragen lastig te beantwoorden omdat er geen ruimte was buiten ja of nee. Bijvoorbeeld of ik stress of troost ervaar van het horen van mijn baby's hartslag, dat is natuurlijk wel afhankelijk van de hartslag zelf Ook is het me nog steeds niet helemaal duidelijk om wat voor product dit gaat, dus ik kan niet zeggen of ik er behoefte aan gehad had. Ik heb nu een beeld in mijn hoofd van een couveuse-baby die een app zou moeten besturen wanneer deze onrustig is Werkt dit apparaat alleen wanneer moeder in de buurt is, of ook op afstand? Bij ons waren mobiele telefoons niet toegestaan op de nicu, hoe bestuur je dan die app? Kortom, ik snap er vrij weinig van Toch veel succes met je onderzoek!
Heb het ingevuld. Wil echt niet truttebekken maar in de titel van je onderzoek zitten spelfouten. Staat niet zo professioneel om eerlijk te zijn. Daarnaast vind ik de antwoordkeuzes nogal sturend waardoor je denk ik geen juiste uitslag zult krijgen. Er is te weinig keuze en de vragen zijn te weinig toegelicht.
Voor een universitaire studie vind ik dit eerlijk gezegd een zwakke enquete.. niet om je af te zeiken maar ik denk dat je daar nog veel in kan halen.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. De titel vond ik al zo storend fout geschreven, dat ik afgehaakt ben Sorry!
Same here, vind de fouten storend en de vragen te onduidelijk/niet goed te beantwoorden door de minimale antwoordmogelijkheden. Ik zou hem aanpassen, dan krijg je een veel duidelijker beeld.
De titel doet pijn aan mijn ogen. Normaal gesproken ben ik de laatste die zeurt over taalfouten op het internet. Maar dit vind ik echt beschamend voor het universitair niveau.
De fouten in de titel zijn inderdaad meer dan beschamend. Ik zou dit om deze reden al direct afdoen als een onbetrouwbaar onderzoek waar ik geen tijd in ga steken.
Idem, ook afgehaakt vanwege de spelfouten en omdat de vragen me te vaag en sturend waren. Ik hoop dat je de reacties hier nog leest en er iets mee doet, en niet alleen een account hebt aangemaakt om je link te droppen.
Eens met voorgangers. De vraagstelling van erg laag niveau, sorry kan hier weinig mee. Helaas ook afgehaakt.
Voor je master? Sorry hoor, maar dat is echt gênant. Afgezien van de spelfouten, is het een vragenlijst van niks. Het feit dat je kind een hartslag heeft, is fijn. Het feit dat je kind leeft, geeft aan dat er een hartslag is. Waarschijnlijk willen mensen geen hartslagmeter op hun mobiel waarop ze hun couveusekindje kunnen monitoren. Daarvoor ligt het juist in een couveuse.
Jeetje dames, voor hetzelfde geld is ts niet van Nederlandse afkomst en zitten er daardoor spelfouten in. Ze had het wellicht wel eventjes kunnen laten controleren..Maar om hierdoor die vragenlijst niet in te vullen vind ik echt flauw.