Lieve meiden, Sorry alvast voor mmm.... Ik heb 3 fantastische zoons. Eerst een jongen en daarna een jongenstweeling. Ze zijn alle drie heel lief en t zijn echte drukke boys. Ik ben enorm dankbaar dat ik ze heb mogen krijgen. Mijn man en ik komen allebei uit een gezin van 4. Voor ons was het altijd duidelijk dat we graag 4 kinderen zouden willen als het ons gegeven zou zijn. Met de tweeling erbij zijn we hard op weg. We willen over een paar maanden voor een 4e kindje gaan en ik heb gehoord van methoden (die ik vrij onschuldig vind) zoals een dieet, maar ook timing etc die het geslacht van je kind kunnen beïnvloeden. Is er iemand die hier meer van weet? Of ervaringen mee heeft? Het lijkt mij voor onze gezinsdynamiek leuk als er een meisje bij zou mogen komen. Een jongen ook hartstikke welkom, maar meisje is een stiekeme (luxe) wens. Iemand met tips of die ook deze wens heeft?
Of het nu klopt of niet weet ik niet maar ze zeggen altijd dat meisjeszaad trager is en dat je daarom dus best seks hebt ten laatste 2 dagen voor je eisprong en erna niet meer, het mannetjeszaad is sneller en dus gestorven tegen de eisprong. Dit is maar een theorie. Bij ons kan het toeval zijn maar wij hebben (door een verkeerde inschatting van mijn eisprong) de laatste keer seks gehad 3 dagen ervoor en het is een meisje Van voeding weet ik het niet zo zeer.
Thx smurfje! Ik heb die theorie idd ook gezien. In combi met voeding. Ik weet eigenlijk niet wanneer mijn eisprong is maar dat kan ik de komende tijd wat beter bijhouden.
Ze zeggen idd dat meisjes trager zijn. Wij willen na 2 jongens ook graag proberen voor 1 meisje (is het een jongen zijn we natuurlijk net zo blij)
Dat is de Shettles methode waar jullie hebt over hebben, en die is aangetoond onjuist . Op deze site (https://genderbalance.nl/) lees je er meer over en ook tips wat je wel kunt doen.