hebben mensen hier ook last van? vandaag de 2de dag dat we geen post hebben ontvangen. Bij 1 dag denk ik oke..kan gebeuren maar 2 dagen? Wij hebben nog nooit 2 dagen geen post ontvangen. Daarnaast ontvangen we altijd op woensdag een tijdschrift en ook deze hebben we niet ontvangen (zal wel weer gestolen zijn). Daarnaast heb ik wat besteld en dat is de 29ste verzonden en had de 30ste bij mij moeten aankomen maar ook dit is niet gebeurd. Werkt er iemand bij de post? en heeft de post soms een achterstand?
Toevallig, hier ook geen post gehad vandaag.. Gebeurd eigenlijk nooit.. Gisteren is er wel bezorgd, had geen enveloppen in de bus maar wel het foldertje van de C1000.. Heb de postbode ook niet gezien vandaag..
hier gister wel de post gehad maar vandaag ook niets? wat vreemd! zijn er geen stakingen aangekondigd ofzo??
nou heel toevallig hier ook geen post?? ik zei net nog tegen mijn vriend wat raar we hebben helemaal geen post gehad vandaag.
dan heeft de postbode van hier dat gemist haha Hier wel gewoon post. Wel apart dat er bij zoveel geen post is bezorgd
hier ook elke dag post. Zie de postbode hier ook elke dag netjes op zijn fietsje de post weer gewoon doen.
Bijzonder! Wij krijgen ook zeker normaliter elke dag post, is het niet privé is het wel van een van de bedrijven! Maar ik vind er verder niks van terug ofzo? Hmmm
Dit is tegenwoordig schijnbaar normaal. PostNl werkt voor geen meter meer. Er was laatst een programma over. Doordat veel vaste postbodes de laan uit zijn en er veel partimers voor zijn gekomen, wordt de post weleens niet bezorgd. Even later worden hele stapels bij iemand in de schuur of in de greppel teruggevonden. Bij ons is het de laatste tijd ook vaak raak met de gewone post. En pakketjes ontvangen we soms 2 weken later en een keer zelfs een half jaar later! Schandalig gewoon.
nou ben dus ook niet de enige, wacht nog op verschillende poststukken, ook nog 1 waarvan ik gisteren de materialen voor traktaties op school nodig had... klacht is alweer verstuurd! (helpt ook niet).