Hallo, Ik heb al sinds eregisteren elke dag heel even een soort kramp gehad rond me onder rug en bij me schaambotje het voelt beetje als een menstruatie krampjes. Ik had eerst niet zoveel van aan getrokken omdat het niet met regelmaat ofso komt maar heb nu al voor de derde dag er heel even last van. Wat denken jullie zou ik even voor zekerheid moeten bellen naar de gynaecoloog? Ik voel hem nog wel gewoon goed bewegen
Waarschijnlijk is je beebje lekker aan het indalen. Zolang het niet met regelmaat komt is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Het komt wel met vlagen dat het er even is en dan weer weg is heb inmiddels gynaecoloog al gebeld maar daar moest ik half uurtje van aan kijken maar ik weer soms gewoon nu ook niet meer hoe ik moet zitten of staan
En als je een warme douchen neemt, zakt het dan af of word het erger? Anders straks even weer bellen.
Ik heb al van alles geprobeerd maar ze willen toch dat ik even kom of te kijken naar me baarmoeder mond.
Hopelijk was alles in orde? Klinkt mij eerlijk gezegd een beetje als bekkenpijn.. zou dat kunnen? Misschien even een afspraak maken bij een bekken fysio?