Heb een vraagje. Ik zit vlak voor nod, maar weet het niet precies want ben beetje onregelmatig. Sinds gisteren erge pijn in één borst! Hij gloeit, mijn tepel lijkt groter en hij is voor 2/3 pijnlijk, zwaar en gevoelig. Verdraag ook bijna geen kleding tegen mijn tepel. Gister gelijk getest, negatief. Dacht het ook niet, want mijn temp was niet zo hoog, leek al te dalen naar nod. Vandaag nog steeds pijn, temp omhoog (naar 37.2, geen verhoging oid), weer getest, weer negatief (of zie ik een schaduw streepje... nou nee, volgens mij wil ik dat alleen maar zien). Ik ben eerder zwanger geweest, toen had ik ook behoorlijke borstenpijn, maar aan twee borsten en pas na nod. Kan ik nu borstontsteking hebben? Iemand ervaring mee? Ik dacht dat je daar direct fikse koorts bij had, en je flink ziek voelde (als ik erover lees op internet) maar twijfel toch. Als die test negatief blijft wil ik hiermee liever wel naar de ha nl.
Heel vreemd dat je zo'n last hebt van een borst.. Hoop voor jou dat het duid op een zwangerschap, maar zou het toch even goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd contact opnemen met de dokter!!
Even opnieuw, want bericht van vanochtend verdwenen... Meiden, bedankt voor de reacties!! Ik kijk het dit weekend nog even aan, als ik ongi word en pijn houdt aan ga ik maandag wel naar ha. Maarrrr ik zie nog steeds een schaduwstreepje, op de test van vanochtend... Zo'n streepje dat je wilt zien, en dat je pas ziet als je de strip schuin houdt in fel licht . De pijn is al iets minder trouwens. Wat gek is, ik heb geen koorts, voel me verder niet ziek, en bijna de hele borst is gevoelig, ipv een plek die ook rood is. Dat lijkt dan weer niet op borstonsteking voorzover ik er iets over kan vinden. Nogmaals de vraag: Iemand ervaring met borstontsteking zonder koorts?? Iemand zwanger en pijn in 1 borst ipv 2, rond nod?? Dank voor de reacties...
Ik kreeg toch een rode plek, om bijna mijn hele tepel heen. Bovendien pijnlijke klieren in oksel. Toch een ontsteking dus . Het goede nieuws is dat de pijn daarna wel snel minder is geworden. Morgen weer testen, ik denk dat ik door de borst-pijn dacht zwanger te zijn en daardoor een soort wens-streepje zag... Nod is ergens tussen morgen en dinsdag, temperatuur daalt licht, dus geen goeie voortekenen zijn dat!
Dus toch een borstontsteking.. Gelukkig dat de pijn minder is geworden! Duim voor je dat je wel zwanger bent, ondanks de slechte voortekenen!
Dank je Truus, lief. Ik heb de hoop opgegeven en ben sjaggerijnig, temp is nog een stapje gedaald en nog een witte test, dus voor mij is het volgende ronde. Dan mag die ongi ook liever nu direct komen trouwens . Borst gaat steeds beter, gelukkig heeft lichaam het zelf opgelost en heb ik geen kuurtje hoeven nemen.
Inderdaad, geen troep in je lijf das toch positief! Nou wel balen zeg, temp nog verder gezakt en nog steeds geen streepje op je test. Dan inderdaad maar beter direct die ongi dan kan je er tenminste weer tegen aan!
Jij gaat weer richting je nod.. is het spannend, goed geklust voor je gevoel? En leuke avatar heb je trouwens . Ik ga de modjes denk ik maar vragen deze te sluiten, dus ik zoek je over een weekje wel weer ergens op om te zien hoe het bij jou is gelopen. Duimduim!